Subiect: Salut

1. Avatarul lui razvan27

Smile Salut

Bine v-am gasit!!
    Am 26 ani si am inceput ski-ul din iarna 07-08' in Parang. Am inchiriat echipament si am invatat singur sa ma dau pe platou si pe drumul forestier...desigur cu multe cazaturi si injuraturi. M-am dat cateva zile, cat a tinut sejurul, am plecat de acolo la stadiul de plug nu foarte bine stapanit. Am mai continuat tot in acel sezon cu cateva sesiuni de invatare la Paltinis. Tot in platou m-am dat si pana la urma am inceput sa stapanesc plugul si sa fac viraje cat de cat bine.

Sezonul 08-09' l-am inceput in forta ...mi-am achizitionat echipament: Clapari Head Edge + (indice flex 65), skiuri Head Xenon SCX (163 cm), bete head, manusi, ochelari de soare pt munte, geaca de ski Colmar, pantaloni de ski.

Sesiunile de ski le-am facut tot la Paltinis (da, sunt din Ploiesti dar acolo mi-am facut concediul si sunt prietenii cu care skiez). Progresele pentru mine sunt remarcabile, am ajuns la stadiul mediu (mediu 6, pe tabelul de pe site), pot cobori partia constant fara sa cad, chiar si in viteza si mai agresiv. Desigur ca nu prea am instinct de conservare si tot fortez, asa ca de multe ori se termina cu cazaturi spectaculoase

Imi place sa skiez pe partii amenajate si in viteza (din cauza asta si multele cazaturi din cauza movilelor).

In rest, skiez de placere (nu-mi plac cei cu fitze) si sunt dornic de a ma perfectiona in continuare. Urasc pantofarii si manelistii care vin la promenada si se posteaza pe partie. Nu consum alcool in perioada in care skiez (poate doar ocazional seara).

Din pacate nu prea am parteneri de ski in Ploiesti si cred ca o perioada voi merge singur. Poate daca mai sunt skiori care merg sambata, duminica la ski, ma pot alatura grupului ca sa nu ma dau chiar singur. Asa poate ma mai perfectionez si eu si mai invat lucruri noi.
    Deci, cineva din Ploiesti/Bucuresti se ofera? ...eu merg cu masina si ne putem intalni pe traseu ca sa mergem in grup.

Imi pare bine ca am gasit acest forum si sper sa gasesc o comunitate primitoare
    Do not follow where the path may lead... go instead where there is no path and leave a trail

2. bun venit in comunitate! cred ca vei gasi destui tovarasi de ski prin bucuresti,dar spre valea prahovei. fii atent la cazaturi ca daca se rupe ceva nu mai are importanta cat de spectaculoase au fost.

3. Avatarul lui razvan27
    Da, pe Valea Prahovei o sa merg weekendurile

4. Avatarul lui bruder_gio
    Salut si bine ai venit. Nu pot decat sa ma bucur ca exista din ce in ce mai multi oameni in asentimentul nostru colectiv si care sunt dornici sa simta zapada sub picioare. Eu sunt din Bucuresti si de skiat skiez prin Poiana in timpul saptamanii, weekendul asta cred ca o sa fac o exceptie ca stau de prea mult timp pe bara si se anunta zapada.
    Cat despre viteza, ti-as sugera sa o lasi mai moale. Tehnica se dobandeste nu in viteze foarte mari. Trebuie sa-ti faci forta fizica in picioare si tehnica astfel incat movilele sa nu mai reprezinte un obstacol, oricat ar fi ele de mari. Nu trebuie sa te lasi condus de partie, ci tu sa-ti alegi drumul.

Multa bafta si sa ne vedem pe partie.

5. Avatarul lui razvan27
    As vrea sa merg maine (31.01) la o tura pe Valea Prahovei, preferabil Sinaia. Am scris in topic la "Grupuri". Sigur vor veni si din Bucuresti asa ca poate ne intalnim pe traseu

6. bine ai venit!poate mai vi in parang,te astept
    FISCHER-IST

7. Welcome

8. Avatarul lui paslaru2001
    Bine ai venit !

9. Avatarul lui andra
    bine ni te`ai alaturat

10. bun venit printre noi!
    who dares wins !

Subiecte similare

1. Salut

De wazzabi în forumul Prezentare
    10:13
    • Raspunsuri: 11
    10:13 30.12.2008
  2. Salut

De eox în forumul Discutii echipament schi