Subiect: Trip Austria

1. Avatarul lui LeGo1aS

Trip Austria

Buuun...
    Cu ce sa incep.Acum vreo 2 luni m-am hotarat sa merg in Austria cu copii de la Palatul Copiilor Cluj.Am plecat pe 11 decembrie si m-am intors pe 21 decembrie in tara.Plecarea a fost din Cluj la 6:30 .. deci am facut 6 ore de acasa [Intorsura Buzaului].
    Prima zi :
    Dupa vreo jumatate de ora dupa ce am plecat am descoperit k nu am pasaport.. si am stat cu frica ca o sa raman in tara.. dar totul a fost OK.Am trecut de granita..si ..cum am intrat in Ungaria...alta viata.Oamenii mult mai civilizati si mai ospitalieriDSCF7073.jpg
    Am dormit o noapte in Ungaria o noapte
    A 2-a zi:
    Am plecat spre Austria.Am facut vreo 6 ore cu tot cu pauze,nu am mai prins schi....
    Am fost cazati in Flattach,la pensiunea Anita-Flattach.Lumea foarte ospitaliera,foarte curat ... ce sa mai zic ).
    A 3-a zi :
    Am plecat spre statiunea Lienz pentru ca pe Mölltaler Gletscher se anuntau - 30 grade si vant . Partii foarte bune .. dar a fost gheata urmata de zapada mare pe portiuni.. lucru care a fost fatal pentru schiurile mele )DSCF7253.jpgDSCF7247.jpgDSCF7254.jpg . Noroc cu profesorul cu care am fost pentru ca mi-a dat niste nordica dobermann de Gs .. cu care m-am descurcat binisor :d
    A 4-a zi :
    Am mers in Mölltaler Gletscher,totul foarte organizat.Puteai merge cu skibusul care te lua din statiune si te ducea la baza muntelui de unde urcai cu un tren subteran de la 1200m pana la 2200 in 10 minute. Partiile foarte bine aranjate si un snowpark superb. De la 2200 m pana la 3150 ajungeai cu telecabina.Cand am ajuns sus.. surpriza ..-25 de grade .. vant puternic si ceata..am cam dardait
    A 5-a zi :
    Se anunta tot vreme urata de Mölltaler Gletscher si majoritatea nu au vrut sa mearga la schi.. asa ca au mers la piscina.Eu cu inca cativa am fost la schi.. si se pare ca cei de la prognoze s-au inselat .. pt k erau - 20 grade/senin .. si soare foarte puternic
    A 6-a zi :
    Am schiat iarasi in Lienz. Au aranjat partiile si nu mai era gheata ,a fost superb.Ce am uitat sa zic..este ca ,mancarea de la baza partiei este foarte buna =p~,dar .. si destul de piperata ca pret .
    A 7 a zi :
    Am mers inapoi pe Mölltaler Gletscher unde am prn iarasi conditii bune .
    Ziua 8,9 si 10 am fost pe drum inapoi si nu prea am ce sa va povestesc.
    In total totul a iesit ok . Va recomand
    O sa mai bag poze
    Ultima modificare făcută de LeGo1aS; 22.12.2010 la 23:37.

2. Avatarul lui avabo
    Nice, și eu am fost tot la Haus Anita în Flattach, la un început de decembrie în 2008 (am pus ceva poze într-un album aici; ținând cont că mai era o trupă din Cluj (cred) tot acolo, se pare că are vad bun la români
    Cu ceața pe Mölltaler nu e de joacă; am pățit-o și eu în prima zi, la un moment dat nu mai vedeam nici vârful schiurilor și mă ghidam după zgomotul făcut de derapaj .... până am ieșit brusc offpiste printre stânci pe râpă și am făcut un salt spectaculos în urma căruia mi-au sărit schiurile. 25 minute am rupt zăpadă până le-am recuperat și am ajuns înapoi pe pârtie.
    Cu același skipass am mers și pe Grossglockner si aș fi putut și în Mallnitz/Ankogel - dar era închis pentru amenajare.

Până acum, pentru mine, este cea mai faină zona de schi ever !