Like Tree770Likes

Subiect: Poiana Brasov 2014/2015

Pagina 34 din 47 PrimulPrimul ... 24 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 44 ... UltimulUltimul
  1. Avatarul lui Adrya
    Ok,ok, htbrain22,sunteti de admirat voi care veniti de la distante mari sa schiati , noi cei care suntem din zona si "cade muntele pe noi" suntem niste privilegiati.Ai dreptate,sambata la ora 13 eu am plecat si zapada era destul de moale.Dar ieri nu a mai apucat ora 13 sa se inmoaie, a fost moale inca de dimineata.Dar s-a schiat destul de bine,dat fiind gradele aratate de termometrul de la gondola.(+10).
    Dar ce poze ne arata azi atomic1 ... cu totul alt peisaj fata de ieri....si trist rau.Cred ca "locul nostru de joaca" e in pericol .
    Dragonfire likes this.

2. Avatarul lui atomic1
    Desi astazi a fost o zi buna de schiat, ceea ce s-a vazut la fata locului, zone in care a aparut pamantul, zone cu baltoace, zapada foarte moale de sus de la gondola si dupa cum arata cele doua meteograme ma face sa am mari retineri sa mai cumpar o cartela de 20 de ore. Este posibil ca peste cateva zile, zona de schiat sa se limiteze doar sus la telescaunul Ruia.
    meteograma baza.jpg
    Meteograma varf.jpg

3. Avatarul lui atomic1
    Coafura rezista .... si astazi

buzasparta, Janeiro, Emma and 3 others like this.

4. Pe camere pare ca ninge in Poiana.
    who dares wins !

5. Avatarul lui atomic1
    Ninge ca la balamuc, sa o tina asa pana luni ...

6. Avatarul lui mihais
    Nu ninge. Am fost acum intr-o plimbare pana jos la gondola. Sunt 4 grade si ploua.. ca la balamuc, daca vreti

7. Avatarul lui atomic1
    Mihais, astazi am vazut constat camerele web si ningea, am confirmari ca sunt peste 10 cm de zapada, de aia moale, daca tu ai fost la gondola, candva, cumva si ploua , nu inseamna ca nu a nins !
    Maine ne vedem la telegondola, inainte de 9 ?

8. Se vede zapada depusa si acum pe wecamul de drumul rosu
    Webcam Poiana Braşov - Drumul Roşu.png

9. da...si eu m-am holbat la web-uri toata ziua si se vedea ca ninge....acum este discutabil cat de buna este zapada avand in vedere ca temperaturile nu erau cu mult sub 0 grade, dar sambata raspund prezent la 9 la gondola si Duminica poate in valea dorului

10. Vedeti voi.Va doresc distractie placuta.
    who dares wins !

11. Avatarul lui mihais
    Nu am scris nicaieri ca n-ar ninge mai sus, am spus doar ca atunci cand am mers (in jur de 16:00), la gondola erau 4 grade si ploua.

12. Avatarul lui atomic1
    Cred sincer ca cei din Poiana au renuntat sa mai bata partiile cu ratracul si au trecut la preparat partia cu "vola", astazi am gasit cele mai proaste partii pregatite vreodata. In schimb privelistea superba.
    pe toate partiile zapada inghetata la prima ora, damburi, gropi, toate capcanele, pe toate partiile.
    drumul rosu.jpg

13. Mie mi-a placut ff mult azi. Lume putina si mult soare. Conditii diverse de zapada.
    Pulver neatins pe Kanzel si prin padure pe diverse variante pana la nivelul platoului Ruia, 4 urcari le-am facut cu cabina mare numai ca sa ma dau in pulver pe lange teleschiul din Kanzel...
    Partiile intr-adevar inghetate de dimineata. Dar f. bune pentru conditiile date dupa ploaia de ieri. M-am bucurat f mult ca au lasat si bucati nebatute (1/2 din latimea Ruia). Mi-era dor de partii nebatute si cu un pic de damburi. Sincer sunt satul de partii batute exemplar ca-n palma pe care dai din fund de 2x si ajungi jos; mi se par si cele mai periculoase, pt ca indeamna la viteza excesiva...
    Posho, Dragonfire and Lacaru like this.

14. Avatarul lui mircea_alx
    @atomic1 - crezi ca mai ramane strat pentru saptamana viitoare Luni-Miercuri ?? Din pozele tale eu zic ca este destula, dar ... alta stii cand ai lunecat pe ea. Meteou' este tot cu multe plusuri pana atunci, d'aia intreb, poate poti sa faci un 'calcul'. Ce vad bun in postul tau - nu s pietre => ar mai fi strat destul.

---------- Post added at 14:37 ---------- Previous post was at 14:33 ----------

Uite ca a mai fost cineva. Intrebare valabila si pt. @m_mihai sau oricine a mai fost. Multumesc.

15. In partea superioara cu siguranta va mai tine bine, cu micile exceptii uzuale unde e partia expusa la soare si frecata de multi schiori. Sigur se va schia, dar posibil cu mici probleme daca va fi f cald.

Daca e senin, zapada va ingheta noaptea - ceea ce e bine pt conservarea zapezii, dat nu f placut pt schi la prima ora pe partii inghetate "beton". Mai rau pt conservarea zapezii este e daca se innoreaza si temperatura ramane pozitiva si peste noapte, cum acam fost sapt asta.
    Chiar daca va fi cald si se mai topeste, probabil ca pana la confluenta Sulinarului cu Subteleferic, la iesirea din canal va fi f decent. Probleme pot sa apara mai jos spre gondola sau pe breteaua spre Bradu, unde deja e cam inchisa la culoare zapada, ceea ce o face sa se inmoaie repede la soare. Azi se cobora fara nici o problema pana la gondola sau cabina mare, dar urmeaza zile mai calde...

Baza e buna pe toate partiile, si sa speram ca mai prindem un val de frig cu ninsori pana vine primavara cu adevarat.
    Posho, atomic1, mircea_alx and 1 others like this.

Subiecte similare

1. ARHIVA - New Poiana Brasov!