Like Tree770Likes

Subiect: Poiana Brasov 2014/2015

Pagina 29 din 47 PrimulPrimul ... 19 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 39 ... UltimulUltimul
  1. Citat Postat în original de clicu Vezi post
    In acelasi timp a fost un feedback sincer - partiile au fost dificile saptamana asta, ghetoase si pline de movile. Schiorii au fost un bunic de 70 de ani si nepoata lui incepatoare, de 7 ani... deci clar nu te poti astepta sa se descurce pe orice teren...
    Da, mai ales pentru incepatori a fost destul de sinistru saptamana asta. A fost foarte de aglomerat, mai ales cu incepatori! Drumul Rosu a fost extrem de aglomerat. De la atatia schiori, pe la pranz zapada era rasa pana la stratul de gheatza si adunata in movile. In schimb pe Ruia si Subteleferic insa, partii mai late si mai putin populate, s-a schiat f bine in zilele in care am fost eu.

Oricat s-ar chinui cei de la administrarea partiilor, nu au cum sa faca partiile sa reziste mult la asa un asalt de schiori. Au mers in unele seri si tunurile, dar nu fac fata... Am schiat multi ani in Elvetia. Si acolo, in statiunile aglomerate era exact aleasi fenomen. Dupa pranz, zapada era adunata in movile...

2. Citat Postat în original de prenumenume Vezi post
    Ceva recomandari de cazare in Poiana mi-ar putea da cineva? Eu am stat la un Hotel, dar destul de departe de partii...partea buna e ca avea minivan si ma ducea in fiecare dimineata la gondola

Dar parca n-as vrea sa dau asa de mult pe cazare...as vrea o pensiune decenta, curata, mai aproape de gondola...multumesc anticipat!
    Pensiunea valentin e o varianta buna, chiar la baza gondolei

Cazare Poiana Brasov - Pensiunea Valentin

Mic dejun arhisuficient, caldura, au si un restaurant dragut

3. Salut. Ceva noutati din weekend? As dori sa stiu daca cei 10cm de prin weekend au facut vrei diferenta (banuiesc ca nu foarte mult).

4. Avatarul lui kataman
    E praf si pulbere ... de zăpadă :-) Intre 10-20cm prospătură de asta noapte. S-a cam tocat, dar mai e loc. In schimb e ceata din greu.
    Dragonfire likes this.

5. Avatarul lui mircea_alx
    Zapada destula in Poiana. Nici o partie amenajata. Trage schioru' da' scule ca pescaru' angajat la navod. A fost ceata de dimineata pana n ora 14.00. Singura ok a fost Lupului jos. Pe la 15.00 au aparut petricelili' pe Sulinar. Aglomerat pentru o zi de luni. Me' rog, mai este vacanta studentilor, ar fi oarecum normal.
    S' ul mare in continuare inchis. Erau vreo 3 urme de placa. N am avut ce face si am intrat. Greu, zapada pana la / peste genunchi. Cu toate astea, am scapat si o bucata de 'ficat' cand am simtit ca mi ramane schiul infipt intr un ditamai pietroiu'. Dupa ce m am uitat la schiu', tarziu, in parcare, am constatat ca am lasat mai mult ficat decat talpa.
    Altceva - a mai nins cate putin, dupa 14.00 mergeau si tunurile.

---------- Post added at 22:18 ---------- Previous post was at 22:08 ----------

Off topic - ca tot bazai eu aici de partii neamenajate,daca aveti timp, uitati va pe Azuga la filmarea din postul lui @fanebulat. O sa vedeti Printesa Zapezii .. (zapezii neamenajate).

6. Avatarul lui bograd
    Pe camere se vad ratrack-urile la treaba.

7. Avatarul lui kataman
    Am fost cu prima cabina astazi - si sorry ca il contrazic pe mircea_alx, dar partiile au fost batute. Doar ca asta s-a intamplat aseara tarziu, iar pana dimineata a nins. Asa ca la prima ora a fost un pulver de toata frumusetea, pe Kanzel cred ca avea si 20cm, peste zapada consolidata cu ratrackul. Normal ca dupa o ora s-a tocat, dar a fost frig si nu s-au facut moguli, zapada n-a fost lipicioasa. Ceata a fost din greu. Nu cred ca se poate consolida ce-a nins ieri, deci maine se va face cam la fel. Cine vrea sa se distreze - maine la 9! AM :-)

8. Avatarul lui kataman
    Just perfect
    sil200 likes this.

9. Avatarul lui The Adidana
    Azi am fost la Sinaia. Vânt. Am plecat în Poiană. Am găsit cam 25 cm de puf prin pădure și pârtiile grămezi grămezi. Îngrozitor cum ar spune cineva cu 60 sub clăpar Dar am fost cu un 100+ și ne-am distrat de minune!!!
    Imagini atașate Imagini atașate

10. Avatarul lui The Adidana

11. Avatarul lui kataman

12. Avatarul lui mariusica
    Pulvar pe partie....e cel mai mare dar pe care poti sa-l primesti
    kataman and Dragonfire like this.

13. Avatarul lui bobu
    Ma bate un gand de Poiana,dar mi-e tare teama ca pana joi se epuizeaza visul pufos.
    Si se transforma in moguli dezordonati si patinoar.
    VALEA DORULUI,MON AMOUR!

14. Am fost și eu ieri in Poiana. Primele 2-3 ture au fost ok dupa care un chin. Pentru niste schiori avansati cu un schi mai lat sub clapar a fost super. Pentru muritorii de rand cu schiuri de partie 60-75 sub clapar si care ne intindem spre mediu ca nivel de schi a fost un chin. Zapada in gramezi sau portiuni de gheata pe partile abrupte. Parerea mea este ca daca esti la stadiul la care inveti sa schiezi sau cauti sa avansezi ca nivel nu ai ce cauta in Poiana (overrated) . Este de preferat o partie cat de cat amenajata si care se mentine asa pe parcursul zilei ( Predeal sau Sinaia 2000) si care nu se aglomerează rau (Sulinarul desi intr-o zi de Marti aglomerat). Asta este doar o parere a unui schior de nivel mediu (si parerea trupei din care am facut parte ieri)
    mariusica likes this.

15. Am fost astazi in Poiana. Vreme superba, insorita, doar putin cam rece la prima ora (-12 grade jos). Partiile au fost batatorite, iar la ora 11:30 cand am plecat, au ramas intr-o stare foarte buna. Nu a fost prea aglomerat (stateai maxim 1 min la coada la gondola), iar partiile intr-o stare buna si foarte buna. Zonele inferioare ale lor prezinta pe alocuri portiuni inghetate si zonele abrupte de pe Lupului. Partia Ruia ramane de departe cea mai buna alegere.
    Posho, atomic1, alex_ika and 1 others like this.

Subiecte similare

1. ARHIVA - New Poiana Brasov!