Subiect: Ski Austria

Pagina 1 din 4 1 2 3 4 UltimulUltimul
  1. Ski Austria

vreau sa imi fac rezervare la schi in austria pentru la iarna.....ce parere aveti despre skimania e agentie serioasa? alt agenti ce au oferte de schi? princare ati mers voi....va rog

2. Avatarul lui Fox
    Eu primesc mail-uri de la ei, chiar am si vb de cateva ori....dar inca nu am plecat cu ei, par in regula.
    Daca nu pleci prin Skivirus, ca si aici au fost organizate 2 iesiri, mai ocheshte ceva pe booking.com, sau tiscover.at, snowtrex.ro, si vezi comenturile celor care au fost in locatia aleasa de tine(asta ca sa nu te pacalesti cu pozele).
    Am plecat de 3 ori prin AMBASADOR TOURS AND TRAVELS - Pitesti, si am obtinut si ceva disconturi fata de ce gasisem eu, dar eram si grup mai numeros.....vauchere, tot tacamul ok. fara probleme(de vrei mai multe relatii sau sa-ti pun o vb buna, da-mi pe privat mesaj)

Super bila neagra- "www.iri-travel.ro"-Buc, nimic nu a corespuns ofertei facute, si platite....Tzeapa de tzeapa!!! Ne-au trimis undeva, intr-o pensiune, de nu credeam ca poate sa existe asa ceva in Austria !!! Noroc ca am stat doar 2 zile, dar m-am facut de cacao fata de familia cu care am fost, noroc cu locatia urmatoare(gasita si rezervata de mine!!!) unde am stat o saptamana, si a fost super ok.

.....asa ca agentii sunt multe, cu care am discutat, dar multi sunt subcontractori si au preturi in general mai mari, decat ti-ai face tu rezervarea direct.....dar trebuie sa ai un pic de timp sa scormonesti si sa te mail-uiesti cu cei la care vrei sa mergi....si in felul asta ai sanse mari sa stai binishor.....
    ....cam care ar fi locatia/ile pe care te-ai gandit sa mergi, poate iti pot recomanda vre-un hotel, pensiune, sau apartament in zona?

Vezi ca mai sunt si niste targuri in toamna-iarna, de turism-ski....poti prinde ceva oferte bune! Dar repet, mare grija , nu te arunca usor la pomul laudat....studiaza un pic review-uri locatiei, de la cei care au mai trecut pe acolo.
    Zi buna!
    Ultima modificare făcută de Fox; 07.08.2011 la 12:34.
    Another Part Of Me,.... Skiing

3. ok ms de sfat....ma gandeam sa merg la Kaprun Ischgl sau Maria Alm....sau daca imim recomanzi u ceva fain poate ma razgandesc

4. Avatarul lui Fox
    La cam cati bani, pe noapte de persoana si ce sa aiba?
    Kaprun am stat la Antonius:
    Booking.com: Hotel Antonius, Kaprun, Austria - 12 Comentarii clienți. Rezervați-vă camera acum!
    E curat, piscina, DP, si de prinzi si vreo oferta lastminut, cum am fost eu, tot la 70E/noapte, si copil gratis, e ok la ce-ti ofera
    Mai am stat in Kaprun(prima data in Austria) si la o pensiune, sa vad daca o mai gasesc, ca am negociat din Ro, un pachet cu skipass inclus si 2 intrari la Centrul Acvatic Optimum care e f aproape, si aveam statia de autobus la 50m....
    ....ceva cam la 700E de pereche am iesit, cu mic dejun, si a mai ramas de achitat drumul, si masa de seara.....cred ca ne-a dus ceva pe la 1000E de pereche ca am fost 2 cupluri cu o masina.....nu gasesc acum, dar daca te intereseaza caut in poze si ii vad denumirea
    Ischgl, am stat pe partea cealalta a muntelui la Pfunds, si urcam spre Samnaum(Zona de Tax Free, de ai mania shopingului!, si mai ai si motorina ieftina!), 15-20 min, ptr Ischgl
    Hotel Zur Post: Hotel Pfunds Nauders - Reschenpass - , la 65E/noapte/pers, cu DP, piscina si bauturile incluse in pret, au un vin rosu excelent!
    Avantaj pret si apropiere de inca cateva statiuni Serfaus Fiss Ladis, bune merge vreo 2 zile, si am mai dat o fuga si la St Moritz 1 zi, si Livigno(din nou Tax free, e bine ca din diferenta de pret a combustibilului, iti scoti traseele astea de o zi) 1 zi.
    Ischgl e bun si din pt de vedere al reducerilor ptr copii(gratis pana la 7 ani, la fel si Soelden)

Pe solden am stat aici:
    foarte ospitalieri, si ne-am simtit excelent, la 800E dubla, si 1050 apartamentul cu copil cu tot....20 min pana la Solden
    Mai vorbim....
    Ultima modificare făcută de Fox; 07.08.2011 la 20:00.

5. Avatarul lui mariusica
    Fox mi-ai facut pofta de Austria . Facem si noi planuri ca e frumos acolo.

6. Avatarul lui bogdanski
    Nu esti singurul. In miez de vara, imi vine o pofta nebuna de ski. Sper ca zapada anul asta sa nu se lase prea asteptata.

Si ontopic, eu cel putin pana acum daca nu am plecat in grupuri (mari) organizate, am preferat rezervare directa prin intermediul agentiilor zonale. Mai exact , pe site-urile oficiale ale statiunilor gasesti o adresa de email la care trimiti preferintele tale iar ei iti vor trimite oferta cu spatiile disponibile.

7. Avatarul lui Fox
    @bogdanski
    Asa e, merge si chestia asta, si apoi ai de unde alege......mi-au umplut astia acum vreo 3 ani mail-ul cu oferte ))
    @mariusica, @bogdanski
    Pofta de ski.....hmm.....mi-am carat skiurile si ekipamentul saptamana trecuta.....la COSTINESTI!!!! Asa pofta am de ski! Radeau aia de au vazut cu ce mi-am umplut porbagajul, ziceau ce naiba fac cu ele, la MARE?!......e aveam eu ceva in plan, dar n-am avut cu cine....adevarul ca e cam greu sa te pui la mintea nebunului(asta fiind IO')....dar inca nu sa terminat vara )...... Ma dau eu si la oras in miez de vara, pe plat
    ‪adi99fox's Channel‬‏ - YouTube

8. Avatarul lui Dex
    @Fox
    Omule, mai da-le cu ceara...ca sa alunece mai bine si incropeste-ti o alta pereche de bete, ceva la vreo 170-180 cm asa, ca sa ai mai mult spor pe plat, vezi pe la raionul tevi, depozite materiale de constructii .
    Powder to the people!

9. Avatarul lui mariusica
    Fox, jos palaria. Ai microbul in sange ( rau de tot)

10. Avatarul lui bogodan
    Daca mergi in austria incearca Solden - comparativ cu Ischgl schiezi mai mult - e mai putina aglomeratie si partiile sunt mai bune. Daca ai banuti sa dai pe distractii mergi la Ischgl. Maria Alm e la altitudine mica, la Kaprun lumea zice ca e fain.

11. Avatarul lui Fox
    Si la Solden, si la Ischgl, si in Zillertall poti sa skiezi la fel de mult, si mai iti dau o locatie mica cu posibilitati multiple, pe raza de 80km- Sillian(ai de aici acces la Moltaler, St.Jakob, Matrei, Malnitz, Heiligenblut , Cortina D'Ampezzo, Brunico, Circuitul SellaRonda cu Val Gardena, si Marmolada) tare ash mai merge odata pe acolo, avantajul e ca ai zapada garantata si iti poti alege dimineata domeniul skiabil evitand problema meteo......
    Kaprunul e un fel de New Entry in Austria, ca si Kusadasi in Turcia, daca nu ai fost pe acolo, e ok, e aproape de Ro, fata de Ischgl, si Solden....si ceva mai ieftinutz, si ai relativ aproape, Kitzbuhel-ul, renumit, si Flachau-casa lui Herminator!
    Another Part Of Me,.... Skiing

12. ok......ms mult de sfaturi......eu ma pregatesc deaja de ski....mi-am comandat 2 geci prin Catalin Mocanu.......apropo ce ziceti e ok...eu am mers pe incredere.....cat despre costurile excursiei cazare + DP undeva la 700 800 euro de pereche

13. Avatarul lui Fox
    Depinde ce ai in banii ăia, și unde mergi.
    De geci, nu am habar.
    Another Part Of Me,.... Skiing

14. nu stiu inca sigur unde merg ..... sa am mic dejun si cina pentru doua persoane pe 6 7 nopti......catalin mocanu este dragacatalin administrator pe skivirus

15. Avatarul lui Fox
    Eu personal nu am cumparat inca nimic, de la el, si nici de pe Skivirus, sunt destul de nou pe aici, dar am auzit persoane care au cumparat cate ceva, sigur nu vor fi probleme, doar e Admin
    Cat despre 7-800 pe care vrei sa le dai pe sejur cazare si DP, te poti incadra si la 500, dar poate sa nu-ti ajunga nici ptr o noapte, repet, depinde unde, ce si cum.
    La Livigno , aici:
    Livigno Lungolivigno Camere & Suites
    de ex, o cazare de 7 zile ptr 2 adulti si 2 copii, ma ducea in mod normal cam +4000E, dar au avut o oferta, intr-o anumita saptamana din Martie la 2400E !
    Media pe care am prins-o noi e cam la 60-80E de adult/ cazare si DP pe noapte, la un 4*, cu piscina, camere mari, zona bunicica, bufeturi suedeze cu ce/cat vrea muschiuletzul tau, si urca la 100, si peste, in apropiere de partie. Avantaj-multe facilitati, inclusiv reduceri la skipass, si esti un domn, ce pana mea-punte'masa, scoal'te masa.
    Sau ai varianta pensiunilor cu FB, de la 20-35E adult/noapte, si mai dai 7-15E pe o masa de seara pe undeva, si ai avantajul ca poti testa multe localuri, si nu trebuie sa fugi de pe partie de la un apresski, sa nu pierzi masa
    Varianta Basis , apartament, cu mic dejun de la Supermarket, sanwich pe partie, si cina la domiciliu, si poti dubla sejurul, in banii care-i dai la 4*. Avantaj, bagi in tine mancare si bautura cata vrei si nu depinzi de nici un program
    Zi unde/cand vrei sa mergi, ca Austria e mare , si poate te ajutam, de nu.....