Like Tree75Likes

Subiect: Kopaonik - Serbia

Pagina 13 din 14 PrimulPrimul ... 3 6 7 8 9 10 11 12 13 14 UltimulUltimul
  1. Citat Postat în original de john Vezi post
    Pe la 4-5,sa fim pe la 9-10 pe partie.Ai PM cu tel.si alte detalii.
    Merçi de disponibilitate, dar nu pot s-amân rezolvarea unei probleme care-i programată mâine!
    Sper sa ne skivirusăm cât mai curând, indiferent de locație!
    S-aveți drum bun și s-alunecați bine!
    john likes this.

2. Avatarul lui andivi
    Salutare virusati,
    Ne vom prezenta din nou la trecerea dintre ani la Kop, pentru al 3-lea an consecutiv si avem si noi o curiozitate starnita de cineva tot de aici, dar nu mai gasesc textul, si anume "la cartela de 7 zile este si nocturna inclusa in costul cartelei". Ma poate ajuta cineva cu un raspuns?
    Mers

3. Avatarul lui Dragonfire
    haștag osutășapteșcinci.
    Guilty for loving snow..

4. Avatarul lui Atomicsunescu
    acum doi ani cand am fost era noapte inclusa pe orice skipass de mai multe zile, insa anul urmator nu a mai fost, si am citit pe infokop pe facebook ca la cererea publicului au activat optiunea asta pentru cartelele de 7 zile.

cred ca va fi valabil si anul asta, administratorul statiunii, compania aceea de stat, pare foarte flexibila, tocmai au finalizat vara asta partie sintetica permanenta, si au facut inca o partie in paralel cu Krcmar, de vreo 4 ori mai lata

eu mai diclesc putina sarba si am mai postat ajutat de google translate pe pagina aia, si de obicei raspund, o sa le dau un mesaj privat si revin aici cu informatia asta, ca si pe mine ma intereseaza, deoarece am in plan sa merg in februarie la kopaonik, cred ca la hotel Rtanj, daca oi gasi locuri libere
    andivi likes this.

5. Avatarul lui andivi
    Citat Postat în original de Atomicsunescu Vezi post

Noi la Rtanj am stat si iarna trecuta si iarna asta, dar cu prerezervare din Iulie.
    Am intrebat si eu la hotel, dar n-a stiut sa-mi spuna, iar cel de la cartele din hotel nu bangheste o boaba de engleza, daca ma poti ajuta apreciez.

Multumesc,

6. Avatarul lui Atomicsunescu
    le-am scris acum in privat, revin cu raspunsul lor.
    eu ultima data la kopaonik am stat acolo in "cetatea" aia din centru
    andivi likes this.

7. Avatarul lui Atomicsunescu
    au raspuns, textual "ako imate ski pas za sedami i vise dana, osim za deset u sezonu", adica daca ai skipass pe minim 7 zile, exceptand pe cel de 10 zile neconsecutive dintr-un sezon, se poate schia gratis noaptea

o veste buna, facusem eu calcul anul trecut pentru 5 zile, decat sa platesti extra in fiecare noapte, mai bine iei skipass pe 7 zile si iesi mult mai ieftin

---------- Post added at 14:27 ---------- Previous post was at 14:21 ----------

deci daca vrei sa ii ceri aluia skipass d-asta cu "nopti si zile ma gandesc la tine" ii zici "skipass na sedam dana"
    mircea_alx and andivi like this.

8. Avatarul lui andivi

---------- Post added at 14:27 ---------- Previous post was at 14:21 ----------

Mersi frumos pentru raspuns. Asa ne-am facut si noi calculele, ca avem 6 zile de ski si luam skipass pe 7 zile ca sa ne dam si noaptea pentru ca se poate ajunge pe schiuri de la partiile cu nocturna la Rtanj (testat anul trecut)

9. Avatarul lui Atomicsunescu
    chiar, cum ajungi de la karaman de sus la rtanj inapoi noaptea? cred ca trebuie sa mergi pe intuneric putin.

eu am rezervat pana la urma la Suncani Vrhovi in centru acolo, parca se numeste Konak Maglic cladirea, intre 23 feb si 1 mar, acolo am stat si anul trecut, am zis ca e mai ok pt grup in centru ca au 2 copii mici ceilalti si la rtanj era cam peste mana pentru ei sa fi mers noaptea pana in centru.
    la noi a iesit cazarea 180 euro de persoana intr-o camera tripla pt 7 nopti

10. Avatarul lui andivi

la noi a iesit cazarea 180 euro de persoana intr-o camera tripla pt 7 nopti

E destul de simplu, sunt niste poteci prin padure, clar trebuie lanterna ca sa vezi damburile cat de cat, nu trebuie sa ai skill-uri speciale.
    E cam asa:

Foarte bun pretul, dar probabil e la sfarsit de sezon. Este in sistem demipensiune?

11. Avatarul lui Atomicsunescu
    Scuze de răspuns târziu,nu am primit notificare.
    Nu e demipensiune, este doar cazarea,dar avand în vedere ca eu mananc doar dimineață si seara la ski, nu e paguba.
    Sezonul acesta la Kopaonik s.au construit 2 partii noi, una in paralel cu Krcmar, si alta in paralel cu Karaman Greben, intre scaunul din dreapta si cel din mijloc din zona de jos din centru, cred ca se va putea schia noaptea pe cea din urma

12. salve sunt nou pe forum , am venit pt 4 zile la Kopaonik citind cate ceva pe forumuri si intreband cativa prieteni care e treaba pe aici .... Nu skiaza decat copilul de 13 ani dar am vrut sa vad daca se merita aceasta statiune si sa ii arat si fetei celei mici de 5 ani jumate zapada ca la noi in Romania nu e deloc ....

Am rezervat la 4 km de partii la Milrami Apartments intre 4-8.01.2020, am trecut de vama Dr Tr Severin pe la 8.20 si am fost in Kopaonik la cazare la 12.30 ora lor deci cam 5 ore si ceva .... drum impecabil nici un drac de politist pe traseu etc .... Am gasit pana si loc de parcare in fata vilei .... MILRAMI e o vila undeva mai jos la 4 km de partii , apoi un HOTEL cu SPA etc si vreo cateva vile identice de o parte si ailalta a drumului pline cu apartamente ale unor privati .... Eu am nimerit sa stau in vila care are un al 2 lea SPA demential nou deschis ... 2 adulti si 2 copii ma costa cam 54 euro pe zi SPA ul si e demential .... suna de 3 feluri 2 piscine una de 1,50 si una de 2 m foecare cam 9x4 m

stai cate ore vrei dar noi mai mult de 3 ore nu am rezistat ... Cazarea 4 nopti 4 persoane a fost 296 euro prin booking dar exista neconcordante intre ceea ce se scrie pe la review uri si ce gasesti ... Fiind 4 persoane am dat aici de 3 canapele una de 2 locuri si 2 de 1 loc car emananca 70 % din spatiul camerei in loc sa fie un pat normal si o canapea normala langa ....In fine nu conteaza e ok e cald e bine .... Mancarea e excelenta si ca pret ceva mai ieftina decat in ROMANIA .....

ACUM FRATILOR MAREA PROBLEMA IN KOPAONIK este urmatoarea ... sa nu ai ghinionul sa ninga sau sa viscoleasca in zilele in care ai rezervare ca poti sa spui adio la ski snowboard sanius daca nu ai cazre PE PIRTIE ... si vorbesc f serios efectiv PE PIRTIE ... sau la cativa zeci de metrii .... In prima zi cand am ajuns fiind sambata am scos masina din parcare si am luat o eronat la vale nestiind unde e minunatul GRAND HOTEL de unde pleaca toate draciile in sus cu skiori .... Am realizat ca partiile erau in directia de unde venisem si tb sa ma intorc vreo 4 km ... dar ca si la noi dar parca mai rau aici se creaza ambuteiaje .... ceea ce face ca un drum de 5 min sa-l faci in 30 -45 min .... In fiine am ajuns in zona centrala unde se dadeau ski pass uri unde e acel magazin IDEAL gen MEGA IMAGE ... unde sunt N restaurante dar toate full si tot felul de alte chestii .... Nu am reusit insa sa zarim sau sa ajungem sa vedem partiile am zis lasa ca mai e si maine o zi ....
    DUMINICA insa ne am echipat si am iesit afara in VISCOL de nu te vedeai om cu persoana iar ambuteiajul era de 1 km in sus si 1 in jos ... POLITIA intorcea pe toti cei care au vrut sa plece duminica din statiune sa coboare spre BRZECE cred pt ca in sus era imposibil sa mai inainteze din cauza viscolului ... deci pe unde am venit si eu si veneau in general cei din TM ARAD nu se mai putea merge ....

APROPO in statiune e invazie de masini cu nr de TM AR sau B aici multe fiind si in leasing si eu sunt din MH dar am nr de B .....DIN 10 MASINI 6 sunt din TM .... Deci duminica si se pare ca si luni program de SPA cu o mica iesire sa mancam la BERNARD ...Mancarea e f buna peste tot si platesti in euro ITI DAU 1 EURO - 117 DINARI ... nu se merita sa ii schimbi in dinari....

La -16 grade in viscol la 1700 m altitudine nu ai cum sa iesi efectiv din Hotel iar BUS urile minune stau cate 1 ora blocate in trafic .... un drum de 25 min in conditii de soare ieri il faceau in 65-75 min... Cine nu avea 4x4 sau masini mai mari ramanea blocat si incurca si pe ceilalti .... lanturi nu prea aveai cum sa pui ca nu ninge e doar viscol care aduce zapada pe masini etc ....

DECI MARE ATENTIE unde luati cazare orice este mai departe de sa zic 300-500 m de centru e pacaleala .... dormi in pensiune hotel pana pleci ... nu te duce nici masina ta, nici taxi, nici BUS ul la nici un drac de partie ca se blocheaza ... e mai rau ca pe DN1 in zii de varf ...

In fine revin marti si miercuri cand se anunta vreme mai buna cu impresii .... stiam de la ceva cunostinte ca au stat 3 zile si au plans la propriu in cabana ca nu au putut iesii (statiunea e un fel de varful OMU la noi iarna ) e la 1720 m altitudine .... sinaia predeal poiana cred ca is mult mai jos..... la 800 - 1000 m deci cum iti este norocul .... Altii inaintea noastra au prins 4 zile de soare si una de viscol ... asa da ....
    Ultima modificare făcută de lukas75; 05.01.2020 la 21:46.

13. Avatarul lui Atomicsunescu
    Treaba cu vremea rea e valabila la orice stațiune de ski.
    Am patit si eu asa anul trecut la sf de ianuarie asa ca sezonul asta am rezervat in martie.
    La kopaonik obligatoriu trebuie rezervata cazare la partir pentru a evita aglomeratiile, si profitat de skiatul de noapte cu cartela de 7 zile care are inclusa treaba asta.
    Aglomeratiile pe partie oricum sunt infime fata de mizeria de bansko...a fost frumos anii trecuti dar bansko a ajuns un orasel plin de tigani si scump

14. Avatarul lui nerazzurr
    Salutare
    Care e cel mai bun traseu din Calafat pana la Kopaonik?

Trimis de pe al meu BLA-L29 folosind Tapatalk

15. Cel pe care ti-l arata Waze este foarte bun.

Legat de cazare, ori te cazezi langa partiile de jos din oras (4,5,6,7 etc) ori la Rtanj langa partia 8 ori nu are rost sa mergi. Eu am fost de revelion si ne-am dat 6 zile, din care 2 in powder proaspat de aproap 1 metru ca orbetii. Dimineata si seara, cate 9-10 ore pe zi.
    Ultima modificare făcută de m0f0; 13.01.2020 la 17:37.