Like Tree293Likes

Subiect: Ski pe vaile din Bucegi

Pagina 9 din 20 PrimulPrimul ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 19 ... UltimulUltimul
  1. Avatarul lui walkure
    Eu duminica nu pot ca am o nunta obligatorie daca iei decizia sa mergi sambata vin si eu. astept un semn!

2. Avatarul lui mariusica
    Spun de acum ca sa nu te incurc. NU! Imi pare rau, duminica daca o sa merg e ultima zi de schi pentru mine....

---------- Post added at 17:16 ---------- Previous post was at 17:15 ----------

Inca ceva, o sa fie o gasca mare maine care o sa mearga pe valea alba. Daca te cuplezi cu ei la cabina...parca urca cu cea de 9. Din pacate nu am numerele lor de telefon, am schait cu ei pe malin saptamana trecuta. Ideea e simpla, in perioada asta la cabina se aduna oameni si cam toti stiu prognoza de maine. Adica pentru alba e ok ca in 40 de mintue esti la intrare in vale...daca te prinde furtuna sau ploaie e ok ca esti deja in partea inferioara a vaii
    Fox likes this.

3. Avatarul lui walkure
    Ok multam de pont, o sa incerc sa il ademenesc pe merak in caldarea balii daca nu se leaga o sa ma duc pe alba daca zici ca e gasca pe acolo...

4. Avatarul lui mariusica
    Sfarsit de sezon pentru mine. Ultima tura a fost pe Valea Morarului cu o coborare de incalzire pe fata sudica din Valea Cebului.
    Am schiat pana aproape de cararea turistica, pe 17 mai am dat schiurile jos la sub 1500 de m altitudine. Mi se pare impresionant!
    Revin cu mai multe poze.

5. Stiu ca aici e topicul de Bucegi, dar intreb si eu, daca a fost careva la Balea weekendul trecut, s-a deschis drumul de la Balea Cascada in sus, ca sa urci cu masina pana la limita zapezii ?
    Ma tenteaza un schi in timpul saptamanii, cand nu stiu cat de des circula cabina. Acu cativa ani am asteptat vreo 1,5-2 ore sa urcam (si era lunea de Pasti)

6. Avatarul lui walkure
    @lacaru nu cred ca merita pt ca nu prea mai ai zapada.. sunt cateva limbi de zapada pana al doilea pilon nu e deloc zapada si dupa ai limbi de zapada fara continuitate prea mare. Cu masina dupa balea cascada la prima palisada erau niste dale de beton care blocau drumu dar acum au fost mutate putin si e lic sa te strecori cu masina printre ele si poti merge dar nu prea mult ca sunt scurgeri de zapada mari pe drum... Si e si riscant ca mai cad pietre si daca o patesti sau lasi masina si cad pietre si iti blocheaza drumu iei amenda si platesti si utilajele ca drumu e inchis... Dar daca vrei sa mergi nu vei merge pe foci decat sus maxim 15% din urcare pana la balea..
    Cabina e administrata comunist nu merge decat cu 10 oameni doar sa ai noroc sa prinzi dimineata aprovizionarea pt balea si sa urci cu cursa de aprovizionare.
    pe valea doamnei e zapada ok dar nu te duce pana jos, tot in partea shperioara trebuie sa te orientezi, caldarea balii, doamnei, paltinu, pisica e zapada si mai tine cred ceva vreme...
    daca vrei tura de o zi si vrei sa te dai la vale cel mai la indemana e sa mergi cu cabina pana la balea si dupa sa urci pe foci pe unde vrei si sa te dai, si la coborare cobori pe limbile de zapada pana unde piti si dupa cu doagele in spinare jos trekking.
    ia si un piolet la tine daca vrei sa te plimbi mai mult... Mai su t scurgeri de zapada abrupte...
    mariusica likes this.
    SKI HEIL

7. Pai intrebam de urcatul cu masina pana unde se poate, tocmai ca sa nu am treaba cu cabina care probabil in timpul saptamanii nu prea circula. In 2009 la sfarsit de mai, am urcat cu masina mai sus de caldarea cea mare, mai exact vreo 3-4 serpentine pana in dreptul unui valcel, din dreapta cum te uiti de jos spre vale, se termina fix intr-un ac de par si tine mult timp zapada. De acolo am luat schiurile in carca si in 30-40 de minute eram sus in caldare. Avantajul la aceasta miscare e ca poti cobori pe schiuri pana la masina .
    Acuma depinde cat de mult poti inainta pe vale cu masina.

8. Avatarul lui walkure
    Nu ajungi in caldare cu masina, sunt scurgeri de zada pe drum inainte...

---------- Post added at 14:31 ---------- Previous post was at 12:46 ----------

Tura facuta cu merak in caldarea in fagaras. http://www.skivirus.com/discutii-ech...html#post81243 postul #30

As face o tura cu bicla inainte de a trece prima masina pe transfagarasan pe anu asta, e cineva interesat?

9. Avatarul lui mariusica
    S-a terminat de departe cel mai bune sezon de schi de cand m-am apucat de acest sport. Primele viraje au fost pe 23 Nov in Postavaru http://dumitrelmarius.blogspot.ro/.....zi-de-ski.html si am terminat putin mai devreme ca in anii trecuti, adica pe 17 mai, dar pe cel mai bun omat posibil. Aproape 6 luni de schi in Romania, cu 8 zile de pulvar si tot atatea de firn. Iar restul la schi industrial, fara piatra ....doar omat de calitate.

Revenim la tura, am coborat fata sudica a cerbului, aproape 250 de m diferenta de nivel si am urcat pe cararea turistica pana la omu. De acolo .....Morarul pe un firn delicios. Schiurile le-a scos la 1490 de m, foarte aproape de cararea turistica.

Peste 1000 de m diferenta de nivel si o singura coborare pe 17 mai!!!! asa ceva mai rar!!!!

1.JPG2.JPG3.jpg4.JPG5.JPG6.JPG7.jpg8.JPG9.JPG10.JPG11.JPG12.jpg13.jpg14.jpg15.jpg16.jpg17.JPG18.JPG19.JPG20.JPG21.JPG22.jpg23.JPG24.JPG25.JPG26.JPG27.JPG28.JPG29.JPG30.jpg31.jpg32.jpg33.jpg34.jpg35.jpg36.jpg37.jpg38.jpg39.jpg40.JPG41.jpg42.JPG43.JPG44.JPG45.jpg
    Ultima modificare făcută de mariusica; 22.05.2015 la 17:52.
    bobu, Matrics, Fox and 3 others like this.

10. Avatarul lui fanebulat
    Morarul m-a lasat fara cuvinte...doar cu un tic verbal...
    Matrics, Fox, walkure and 2 others like this.

11. Avatarul lui Dragonfire
    Fatuca asta a ta e o minune. Cu siguranta, chiar de nu va face performanta (desi mi-e greu sa cred), va fi cu certitudine Zana Muntilor, Craiasa Vailor.
    Posho likes this.
    Guilty for loving snow..

12. Avatarul lui mariusica
    Cu ea o sa fac aceasta tura care imi sta pe "creieri" cand o sa fie mai mare: 2015.02.14 – Bucegi – Schi-Alpinism pe Valea Gaura | Jurnal de weekend si calatorie
    Dragonfire likes this.

13. Avatarul lui Posho
    Dragoane, stai la rind. Gabita mie mi-o placut primu', da?
    Sa-ti traiasca mindra fata, Fane!
    Dragonfire likes this.
    "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

14. Avatarul lui mariusica
    Veste proasta pentru raceri, nu iubeste carving-ul ))). Ea e cu muntii, vai.... . E o gluma acum, nu ma luati in serios
    walkure and Dragonfire like this.

15. Avatarul lui mariusica
    Avem eroi de care suntem tare incantati pe doage. Pentru mine e unul singur...si nu e din tari straine. E Ion, cel mai OK schior pe care l-a dat tarisoara noastra. Vizionare placuta, filmuletul e facut in vestul Bucegilor, pe valea Ciubotea:
    expeditor, Fox and Dragonfire like this.