Like Tree293Likes

Subiect: Ski pe vaile din Bucegi

Pagina 3 din 20 PrimulPrimul 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 13 ... UltimulUltimul
  1. Avatarul lui mariusica
    Nu o gasesc, dar era "minunatie" ieftina si grea. O sa cumpar una mai buna, am vazut ca sunt de la Black Diamond niste modele care merg la ski si alpinism ( si sunt ok ca norme pentru schi, ca am inteles ca trebuie sa fie niste standarde aici).
    Dar eram protejat, asta conteaza

2. Avatarul lui alexoffroad
    tehnologia merge inainte
    tehnologia-mips-pentru-casti.html
    de ce sa nu iti cumperi ceva dedicat si foarte bun, in loc sa iei o struto-camila alpinisto-schioare?!
    Parerea mea

3. Avatarul lui mariusica
    Conteaza si ce faci.
    De exemplu in mai cand schiem pe vai, e mai buna una care are protectie la pietre ( care cad din peretii vai albe, morar...).
    Nu cred ca cei de la Black Diamond fac struto camile, iar in cupa mondiala la ski-alpinism folosesc casti asemanatoare ( am vazut ca cei mai multi au Dynafit si Camp).
    Nu sunt la fel de bune ca unele de partie...dar sezonul acesta in afara de doua iesiri la vidra ( si acolo o zi m-am dat tot in balarii), am urcat pe partie de trei ori... daca nu ma insel....si m-am dat in boscheti.
    La asa ceva ma refer:
    Dynafit:
    Sau asa ceva de la CAMP:
    Ultima modificare făcută de mariusica; 12.02.2013 la 14:38.

4. Avatarul lui fanebulat
    Reactualizam topicul dupa aprape un an!!!
    Sambata cu Mateo,Dragos-Tomcat,Bresfe,Razvan urcam la Babele hotarati sa ne dam pe Cerb.Nestiind cata zapada este pe vale si nedorind alte peripetii cu intrarea din Cerdac hotaram sa urcam pana la Omu si sa o dam de acolo.... am ajuns la Omu in jur de ora 14,00 ...
    Pana la Cerdac vremea a tinut cu noi,soare, un pic de ceata,un pic de vant...dar de acolo s-a cam stricat din rau in mai rau, a inceput cu vant puternic cu transport de zapada, apoi cat ne-am tras sufletul la Omu juma de ora a inceput...furtuna in toata regula cu tunete,fulgere si mazariche.Asta ne-a tinut pe loc pana la ora 16,00 cand am hotarat sa ii dam la vale pe ....Morar.In prima caldare eram deja sub plafonul de nori, si am inceput sa gustam placerea ....Placere care poate tine pana la cabana de vanatoare (cu mici intreruperi Bresfe a mers pana acolo).
    O sa pun niste poze apoi o sa montez si un filmulet

IMG_4894.jpgIMG_4897.jpgIMG_4898.jpgIMG_4900.jpgIMG_4901.jpgIMG_4904.jpgIMG_4907.jpgIMG_4908.jpgIMG_4909.jpgIMG_4910.jpgIMG_4914.jpgIMG_4918.jpgIMG_4928.jpgIMG_4934.jpgIMG_4936.jpgIMG_4937.jpgIMG_4942.jpgIMG_4944.jpgIMG_4913.jpg

Asteptam alte poze ( daca au....si au!!!)
    alexoffroad, bobu, Matrics and 2 others like this.

5. Avatarul lui bresfe
    avem si urmeaza, doar sa ajung sa le vad si eu duminica am ajuns tarziu inapoi de la Balea asa ca dus si direct somn...
    PS: vreau si eu pozele pe transfer rogu-te, voi proceda la fel

6. Avatarul lui alexoffroad
    bravo baietii, frumoasa tura, v-ati bucurat de zapada!
    Roll the windows down and turn up the dial" Maren Morris

7. A fost cu adevarat genial! Abia astept filmulete lui Fane, sa vad si eu cat de cizma sunt la capitolul schi )
    Carpe skium!

8. Avatarul lui mariusica
    Tot respectul pentru tura facuta. Asa imi place primavara pe vaile din Bucegi . Sau Fagaras, Parang, Retezat sau Rodnei, pe muntii inalti, acolo unde zapada e EXCELENTA!!!

9. Avatarul lui fanebulat
    Filmuletul cu tura de sambata

bobu, mariusica and Mateo like this.

10. Multumiiim, Faneeee!!!
    Carpe skium!

11. Avatarul lui mariusica
    Duminica 21 aprilie am inceut si eu sezonul de dat cu doagele pe vaile din Bucegi . Am vrut sa schiem Priponul, dar nu l-am vazut din cauza cetii si ne-am cuplat cu gasca lui Radu Savin pentru o coborare ( recunoastere pentru Cupa Malinului) pe Valea Malinlui.

Aici gasiti o descriere excelenta scris de Cosmin Belgun, un bun prieten "placar":

We love backcountry! We love Malin! | CUPA MALINULUI

Si ceva poze:
    Fox likes this.

12. Avatarul lui mariusica
    Am prins o Alba de zile mari, cu Mateo, Klauss, Matrix, Horatiu si Happy. Zapada a fost foarte buna pana aproape de saritoarea Carnului, mai jos valea a fost maturata de avalanse, iar crevasele ne-au pus ceva probleme ( mare atentie, unele au cel putin 6 m).
    Si aici pozele de la Mateo, sper sa va placa. Eu am ales una pe care o consider reprezentatita pentru ziua de ieri ( Happy a fost tare happy pe Valea Alba):

Matrics and Fox like this.

13. Avatarul lui fanebulat
    Din pacate cred ca saptamana asta canicula o sa ucida zapada....
    Eu sambata m-am dat pe Pripon cu o gasca de trei boarderi...asta dupa ce am plecat pregatit pt Malin...dupa concurs,dar cum zapada se inmuia rapid,la ora 10 si un pic erau doar cativa rideri langa Costila am plecat . Zapada buna,mici portiuni unde mai agata...dar bine pana pa celebra brana de traversare in Cerb.Fix deasupra stanei schiurile in picioare si mai mult in derapaj pana in v.Cerbului apoi pana la confluenta cu Priponu.Aici stop,odihna,plaja...de as fi avut si o bere...

IMG_5057.jpgIMG_5059.jpgIMG_5063.jpgIMG_5070.jpgIMG_5085.jpgIMG_5087.jpgIMG_5088.jpgIMG_5094.jpgIMG_5097.jpgIMG_5098.jpgIMG_5099.jpgIMG_5100.jpgIMG_5101.jpgIMG_5107.jpgIMG_5108.jpg

Finalul turei a fost apoteotic...am ales Plaiu Fanului pt retragere,dar am parasit poteca pt o scurtatura destul de abrupta care te scoate la Gura Diham.Am coborat cam 10 minute apoi ne-am intalnit cu....un pui de urs care statea intr-o scorbura si a ridicat capul cand ne-a auzit,dar nu a scos nici un sunet ( cred ca o beleam urat de tot daca o facea).Am urcat inapoi in poteca in aprox 3 min, si dupa efortul asta intens nici macar nu suflam greu,doar eram aprins la fata. Cu toate astea dupa ce ne-am departat un pic am vrut sa fac o poza (mai greu cu zoom printre copaci si nu am asteptat sa focalize)

Nu e photoshop si nici un caine
    Fox likes this.

14. Avatarul lui mariusica
    Priponul e o vale incredibil de frumoasa, usoare si de cele mai multe ori cu o zapada excelenta. Din ce vad, de 1 mai o sa fie OK pe Pripon si GATA!!!!!!! Caniucla asta vad ca distruge cam tot pe vaile din Bucegi.
    Cred ca anul acesta nu o sa prin aceasta vale...
    Din ce vad in poze omatul era EXCELENT, cred ca mai bun ca cel de pe Valea Alba.

15. Avatarul lui alexoffroad
    @fane: chiar ca ati avut bafta cu ursuletzul...
    din pacate la 30 de grade cat aratau termometrele in Buc... cred ca si la munte a fost caldura mare...
    eu am declarat sezonul inchis dupa tura din Rodnei