Like Tree1042Likes

Subiect: Ski de tura

Pagina 86 din 132 PrimulPrimul ... 36 76 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 96 ... UltimulUltimul
  1. Citat Postat în original de walkure Vezi post
    @merak
    Sa traiasca junioru!
    Nu vreau sa te rapesc de acasa dar maine eu sigur merg la ski daca vrei sa mergem da un semn si trec si te iau!
    La cum e zapada cred ca tot la prima cabina e cel mai indicat.
    Sau daca ai alta propunere...

Sent from my SM-J500F using Tapatalk
    Nu pot decat evantual de la amiaza incolo. Daca cobori pe valea Balii coboara pe mijlocul vaii si apoi pe drum. Nu fi imprudent. Zapada e imprevizibila iar acum stratul e suficient de mare pentru avalanse.
    Dragonfire likes this.

2. Avatarul lui walkure
    La ce zapada e cred ca dau la bete daca cobor pe drum....

3. Citat Postat în original de walkure Vezi post
    In orice caz daca ii dai pe la pilon asigura-te ca s-au riscat altii inaintea ta... asa ca sa nu pleci cu tot scocul la vale. In fine... rau am ajuns sa dau sfaturi. Ma opresc aici.

4. Avatarul lui mariusica
    Au murit multi acolo, ultimul daca nu ma insel un salvamontist din Rasnov acum 3 sau 4 ani. E dubioasa rau de tot zona....mare grija.
    Si mare grija si la placile de vant, o sa bata vantul turbat in weekend in zona inalta

5. Avatarul lui mariusica
    Acum vad cum arata si harta romaniei. ASA DA!!!!!!

Dragonfire likes this.

6. Avatarul lui walkure
    Daaa

7. Avatarul lui mariusica
    Ski de tura la campie. OK, nu se poate nimic la vale.....dar tot mi se pare de 100 de ori mai fain ca schiul de tura pe partie1.jpg2.jpg2-1.jpg3.jpg4.jpg5.jpg6.jpg7.jpg8.jpg9.jpg10.jpg11.jpg12.jpg
    Cristoff likes this.

8. Ski tura - in spatele casei :)

Salutare,

Vreau ca prin acest post sa fac o declaratie publica, accea ca dupa 15 ani de ski "on-piste" doresc sa fac trecerea spre ski-ul de tura; astfel ca pentru anul 2017 mi-am propus sa fac prima achizitie pentru tura > 1 pereche de clapari.

Foarte probabil va fi un clapar 4 buckle, cu un flex min. 100; SCARPA/LA SPORTIVA.

Astasez cateva poze cu "tura" din spatele casei. (Alba Iulia).

IMG_20170107_121152.jpgIMG_20170107_121201.jpgIMG_20170107_121204.jpgIMG_20170107_121208.jpgIMG_20170107_121213.jpg

9. Avatarul lui walkure
    Salutare.
    Am iesit azi la tura in Fagaras, urcare prin Valea Balii si coborare prin Valea Doamnei. Focareala suprema pulvar mare.
    Coborarea din V. Doamnei buna dar si mai buna in padure pulvare rece aerat.
    O problema a fost lumina.. sus era fiarte difuza razele.soarelui se filtrau printr-un nor si pur si simplu nu vedeai zapada.. am skiat asa pe pipaite... . In padure era bine vedeai ok.
    Din pacate in padure a curs multa zapada de sus si s-a reconfigurat traseul e foarte abrupt si instabil am muncit 2 ore in 2 sa iesim din padure.
    Cabina nu a mers decat dupa ora 12 (erau minus 24 de grade in caldarea Balii). Pana acum a fost una din cele mai grele ture pe skiuri facute.
    Am urcat drept pe la pilon si zapada statea bine pe acolo dar as fi ezitat sa cobor pe acolo prima fata de dupa pilon.
    Desi era frig extrem cascada nu era inghetata..
    Tura sa terminat la frontala coborat prin padure drept spre parau in dreptul statiei de telecabina.

SKI HEIL

10. O juma de metru buna in curte si pe muntii din jur. Am iesit ieri sa ard din calorii si la coborare am dat niste jgheaburi f. abrupte prin padure. Coboram cu tot cu zapada si efectiv ma opream cu zapada pana in brau. A fost munca nu gluma... probabil daca as fi avut schie mai late ar fi fost altfel.
    E bine ca am facute urme acum, ca nu ma mai aventurez in afara lor.

Nici nu stiu sa spun daca mi-a placut sau nu insa scopul l-am realizat: aflarea in treaba

Ma minunez cum a reusit Valter tura aia. La mine a fost prima data cand m-am dat jos de pe schie ca mergea mai bine fara ele - frecare prea mare.

11. Avatarul lui walkure
    Eu daca ma dadeam jos (mam dat odata ca era un abrupt de urcat in padure) intram pana la umeri. Si pe skie pana la genunchi!
    Cum sa fac tura... am bagat ca locomotiva😤

12. Avatarul lui mariusica
    Walkure...iarna aceasta ne-ai facut in sange pe TOTI!!!!!!!! Esti regele schiului de tura.
    Noi am fost azi in Baiului. Am prins vant turbat, urgan de peste 100 de km/h.....dar am prins in padure o zapada monstru.
    Frumoasa iarna!!!tura1.jpgtura2.jpgtura3.jpgtura4.jpgtura4-1.jpgtura4-2.JPGtura5.jpgtura6.jpgtura7.jpgtura8.jpgtura9.jpgtura10.jpgtura11.jpgtura12.jpgtura13.jpgtura14.jpgtura15.jpgtura15-1.jpgtura16.jpgtura17.jpgtura18.jpg
    buzasparta, Fox, walkure and 1 others like this.

13. Avatarul lui walkure
    Daca tot e zapada asta frunoasa cand fugim saptamana asta de la birou?

14. Avatarul lui mariusica
    Nu pot......sincer bag chiul de la corporatie cand e zapada la Sinaia. Dar cum la Sinaia nu e nimic....zero barat, raman la munca corporatista.

15. Avatarul lui walkure
    La Sinaia nu e zapada? cum e posibil a nins de a rupt front sudic...