Like Tree1035Likes

Subiect: Ski de tura

Pagina 5 din 130 PrimulPrimul 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 15 55 105 ... UltimulUltimul
  1. Avatarul lui john_dude
    Dragilor, ma bucur sa citesc topicul acesta si sunt convins ca, la fel ca mine, sunt si altii ce inca nu s-au exprimat scris. E un subiect ce merita mult mai mult atentia noastra in cadrul site-ului, fara indoiala!
    Am fost acum cateva zile la un prieten si-mi zicea: "tu de ce nu te apuci de tura? Nu-ti vine sa crezi cum este. Dupa ce te ve apuca, o sa regreti toti anii pe care i-ai pierdut pana acum." Cred si stiu ca are dreptate, iar de la anul, sper sa ma primiti in grupul vostru

---------- Post added at 21:31 ---------- Previous post was at 21:24 ----------

Citat Postat în original de alexoffroad Vezi post
    Boys, este foarte interesanta discutia din topicul acesta, doar ca eu as incadra-o la Echipament de ski, si i-as schimba putin titlul - in "echipamente de ski de tura: legaturi, skins si schiuri, etc".

Nu cred ca se incadreaza la Extrasezon. Ce ziceti? Ca sa nu ziceti ca nu e democratie
    Cred ca merge si la Discutii. In niciun caz nu este acum in locul potrivit.
    Dupa cum a avansat discutia cel mai potrivit titlu, daca vreti sa-l schimbati ar fi: "SCHI DE TURA: echipamente, tehnici si locuri".

Tom aka Dragos, ziceai mai sus ca ai prefera sa fie mai multe topicuri deschise pe subiectul schi de tura, ptr o mai usoara cautare. Asa este din punctul asta de vedere, insa personal am observat deseori ca in momentul in care sunt mai multe pe aceiasi tema (cu mici variatii), se abramburesc discutiile in nenumarate randuri. Poate e doar parerea mea, ma rog. Personal nu-mi place sa vad 10 topicuri - Sinaia.
    Ultima modificare făcută de john_dude; 09.03.2012 la 21:43.

2. Avatarul lui tomcat_ct
    Ma gandeam doar, dupa cum a scris si alexoffroad, ca sectiunea de Extrasezon nu e tocmai cea mai fericita pt subicetul asta...
    Nu tin minte sa fi zis ceva de mai multe topicuri dar e posibil sa fi zis si sa nu mai tin minte

Oricum, te asteptam cu mare placere sa schiem impreuna si la deal; nu numai la vale

Intr-un sezon ca asta cred ca e fantastic terenul de joaca pe care il aveti pe langa Sibiu. Cred ca se pot face si la altitudini mici niste ture faine tare fara sa mergeti nush cati km (recunosc cinstit ca terzitul la 4.45 dimineata nu prea mai are acelasi farmec ca la inceputul sezonului pt mine)
    Ultima modificare făcută de tomcat_ct; 09.03.2012 la 22:13.

3. Avatarul lui john_dude
    Citat Postat în original de Mateo Vezi post
    Si la mine e cam primul sezon mai serios, desi am fost si anul trecut in cateva ture scurte cu Speed-ul (mai mult la deal decat la vale )

Cateva observatii foarte pertinente despre legaturile Dynafit: Dynafit TLT Vertical ST 2011 12

Mai nou, exista si legatura Dynafit-like cu release pt partea din fata: legaturile ATK
    Interesante lucruri. Deci in g-ral, la Dynafit-uri nu se elibereaza claparul in fata, am inteles corect? Asta nu mi se pare ok, mai ales cand ma gandesc la ultima prostioara facuta la Balea. E adevarat, nimeni nu intentioneaza sa cada, dar totusi se mai intampla.

---------- Post added at 23:30 ---------- Previous post was at 23:27 ----------

Citat Postat în original de tomcat_ct Vezi post

Da, Cindrelul si imprejurimile sunt extraordinare ptr asa ceva. Altitudinile sunt mici si se pot da niste ture grozave, plecand de la 9 de acasa Sper sa se intample incepand cu sezonul viitor.

4. Avatarul lui mariusica
    Tomcat se descurca asa cum trebuie, vad ca s-a simtit bine pe valea cerbului:

Azi am inteles ca are putina treaba la ski de tura prin Bucegi, asteptam povestea lui. Sper sa vina cat mai repede cu povestea

5. Avatarul lui tomcat_ct
    In afara de faptul ca a fost absolut bestial nu prea stiu ce sa mai zic; dar o sa incerc :d
    Ceva scoici inghetate sus in prima caldare (am intrat pe versantul drept al vaii cum te uiti cand cobori); in rest pulver indesat de vant care era incredibil de fain de schiat. Schiurile le-am dat jos abia la Gura Diham dupa ce am coborat prin padure pe undeva dupa Poiana Costilei.

Astazi am facut aceeasi tura cu Vlad(@avlad); am plecat prea tarziu din Bucuresti ca sa mai ajungem la 09:00 la telecabina...

6. Avatarul lui mariusica
    A fost Postavaru Night, un concurs de schi de tura organizat de Lucian Clinciu:

Nu am putut sa particip am fost prins cu mai multe probleme, dar sper sa rezolv problema la anu.
    Atmosfera e COLOSALA.

7. Avatarul lui mariusica
    Si aici povestea lui Florin Simion, partenerul meu de la Marathon 7500 Bucegi:

Postavaru Night – Poiana Brasov – 10 Martie 2012 | FLORIN SIMION

Nu e schior dar a simtit bine atmosfera concursului. Scrie frumos, sa aruncati o privire ca e buna povestea.

In weekend ne gandim la un Cerb daca vremea tine cu noi si zapada o sa se firnuiasca bine.
    Tomcat si Vladutz sunt datori cu o MARE poveste. Au schiat valea Gaura duminica, vreau poze si POVESTEA

8. Da, da , si eu astept povesti din astea . Fain concursul, dar de ce nu am stiut din el, pe unde a fost promovat?

9. Avatarul lui mariusica
    Dau eu copy paste:

Bogdan Boja
    8:53 AM (53 minutes ago)

to Bogdan_boja, bcc: me
    Schierii iube

Valea Ialomiței-Valea Gaura-18.martie.2012 cu Geo, Dragoș și Vlad..în rolul de snowboarder Laurențiu.

Legat de Postavaru Night...nu stiu ce sa zic. Nu e ceva new school, prea cool pentru pustime si ideea sigur nu o sa prinda pe anumite site-uri. A fost promovat pe Astazi la Alpinet - Alpinet.org :: Ghidul tau montan, Carpati . org http://www.skivirus.com/tura-pe-munt...pati.org...Cei care au participat la concursuri de mtb sau alergare montana sigur au auzit de Lucian Clinciu si de concursurile organizate de el:
    CARPATHIAN*MAN
    E un fel de Steve Jobs al concursurilor de alergare montana, el e parintele marathonului Piatra Craiului.
    Ultima modificare făcută de mariusica; 20.03.2012 la 15:26.

10. Avatarul lui tomcat_ct
    Revin la datorie cu povestea cum a cerut @mariusica pt ca altfel se supara pe mine.

Pot sa spun ca a fost una din cele mai faine zile de schi de primavara pe care le-am avut pana acum. Vremea a fost perfecta, senin sticla fara nici macar un singur nor (ceea ce a rezultat intr-o mica arsura solara pt mine; de retinut pt viitoarele ture).
    Sus pe platou in Bucegi a fost extrem de putina zapada - cel mai probabil rezultat din cauza vantului f. puternic de acum 3 saptamani combinat cu temperaturi extrem de ridicate in ultima saptamana. Drumul pe piei pana la Vf. Omu a fost asa, mai mult de palmares si sa nu ne rupem spatele cu schiurile; dar ca timp cred ca ne-am fi miscat mai repede cu schiurile in carca.
    Am evitat Cerdacul printr-o coborare in Valea Ialomitei, iar dupa aceea am urcat pe piei (pe ceva mai multa zapada de data asta) pana sus langa Vf. Omu. De aici am coborat prima caldare din V. Gaura pe versantul drept (cel din spre Hornurile Malaiesti). Ca zapada a fost un firn placut de schiat. Mai departe au urmat ceva fetze si un horn mai abrupt care era foarte tricky de virat si in care se termina cu oase rupte mai mult ca sigur daca ai fi cazut; din cauza asta am ales sa derapez.

In rest, pot sa spun ca V. Gaura este un loc extrem de salbatic cu niste peisaje colosale. Toata tura a fost o adevarata aventura si pot sa spun ca nu schiul a primat - ne-am simtit extraordinar pe munte intr-un loc extraordinar si in plus am si schiat.

Din nefericire zapada a devenit extrem de grea in padure si chiar si cu schiuri late era ff dificil de virat; genul de zapada care rupe ligamente daca nu esti atent la ce faci... Cred ca avea consistenta ca iaurtul )

Oricum, multe multumiri lui Bubulu ca m-a luat cu el, pt ca altfel nu visam eu la o astfel de tura.

Retineti, daca vreti sa coborati pe Gaura, ca e o vale destul de complexa ca si orientare si daca nu mergi cu cineva care sa stie configuratia terenului riscul este destul de mare sa te ratacesti si sa balauresti tare de tot...

Am atasat ceva poze aici:
    Ultima modificare făcută de tomcat_ct; 21.03.2012 la 20:36.
    Mal, mariusica and Cristoff like this.

11. Avatarul lui mariusica
    Mama ce poze, felicitari baieti. Ne vedem sambata la treaba, nu?

12. Avatarul lui tomcat_ct
    bineinteles; daca e vremea buna si mere cabina :P

13. Avatarul lui mariusica
    Asa pare. Sambata la prima ora luam cabina din Busteni. O comitem pe un Cerb cu intrarea usoara de la Omu . Eu nu am schiat pana acum Cerb-ul, e cea mai usoara vale de abrupt...dar e superba.
    Aceasta ar fi intrarea de la omu cu o panta mic, sub 30 de grade:

Voi v-ati dat acum 2 saptamani pe valcele din ultimul plan...nu? Pare HARDCORE

E tare ciudat, pana la omu faci schi de tura cam 2 ore jumate-3 ore...dar acum o sa fie carca carca ca la sfarsitul lui mai. Simt ca ma doare de azi spatele )))).
    Ultima modificare făcută de mariusica; 22.03.2012 la 11:57.

14. Avatarul lui tomcat_ct
    Ne-am dat pe unul din valecelele alea 2 pana la jumate si am vazut ca e groasa rau treaba; 3-4m latime si 40 grade cu scoici/ crusta. Asa ca am traversat pana in hornul din centrul caldarii si l-am interceptat de la jumate

oricum, acum e ceva mai multa zapada si arata mai uman zona
    Ultima modificare făcută de tomcat_ct; 22.03.2012 la 14:40.

15. Avatarul lui tomcat_ct
    am atasat o poza cu linia pe care am coborat-o cu Vladutz; sa nu creada lumea ca suntem chiar hardcore; mai mult am traversat toata fatza aia pana in hornul de sub cerdac; pe valcele cred ca am coborat 50-70m dif de nivel maxim...

Multe multumiri lui Laurentiu Barza pt poza; e facuta in tura pe V. Gaura poza :Pcerbvirus.jpg