Subiect: Kaprun= Nasol?

Pagina 2 din 2 PrimulPrimul 1 2
  1. djradoo....bine le-ai zis.Atata timp cat e bine si frumos,de ce nu Kaprun?pana la urma peste tot in afara e bine

2. Eu mi-am spus parerea. Poate am facut-o prea subiectiv. Ce cred eu referitor la cazare. La Kaprun cazarea este mai ieftina pt. ca este o statiune mai putin cautata, avand partii cam scurte si putine. Partiile sunt aglomerate pt. ca vin sa schieze din mai multe localitati. Aici m-am cazat la hotel cu o suma/noapte putin mai mica decat am reusit la o pensiune. La fel si la Ischgl. Nu te poti uita la preturile de la hoteluri.
    Imi place ca nu jigniti si la fel stilul de a vorbi.
    Fiecare cu parerea lui. Cel care posteaza trage o concluzie la final.

3. Avatarul lui 100rt
    Am fost si eu pe Kitzstenhorn de 2x si mi-a placut de fiecare data. Odata am stat in Zell am See si odata in Kaprun care mi s-a parut mai ieftin. Cazarea variaza in functie de locatie evident si de pretentii ... in Martie poti sa gasesti si cu 35€/per/zi cu mic dejun inclus. Apres ski party-uri mi-au placut mai mult cele din Zell am See.

Partii sunt suficiente si poti sa le combini/legi f. frumos (negre cu rosii, etc.). Cand este viscol ... este bine sa stii pe unde te dai ca sa nu te ratacesti (mi s-a parut ca partiile nu sunt chiar atat de bine marcate cum sunt cele din Hintertux). Oricum o sa ai pe TV si programul lor cu imagini live de 3-4 altitudini diferite si o sa iti dai seama cum este vremea sus.

La Alpin Center-ul de la 2600 poti sa iti inchiriezi dulapuri pentru schiuri si clapari, ca sa nu le mai cari in fiecare zi cu tine pana jos (costa cam 4-5€/zi si sunt pentru o pereche sau doua perechi de schiuri/clapari). Masa de pranz tot la Alpin Center, unde scapi destul de ieftin.

4. Avatarul lui mariuscj
    du-te linistit. eu am schiat foarte bine in kaprun pe ghetar, in zell am see si chiar si pe micutul meiskogel...nimic nu se compara cu romania. go4it!!!
    Green as Bode!

5. Avatarul lui vectorc
    Cineva compara pe aici Kaprun-ul cu Sinaia. Asa ceva e mai mult decat "fortat"! Nu stiu daca vreodata Sinaia va putea ajunge la nivelul Kaprunului. La Kaprun zapada este garantata pentru ca partiile sunt pe ghetar la mare altitudine. Partiile de pe Kitzteinhorn sunt pentru toate gusturile si sunt bine intretinute, in fiecare seara dupa inchiderea partiilor o flotila de ratrackuri trece la treaba pe partii. Chiar si atunci cand a fost foarte aglomerat nu am stat mai mult de 5-6 minute la nici o instalatie de urcare. O problema ar fi vremea care la astfel de altitudini este imprevizibila. Dar de obicei daca dimineata se vede soarele pe Kitzteinhorn atunci merita urcat acolo. Dar nu nu e nici o problema chiar daca ghetarul nu se vede din nori pt.ca iei ski-busul in cealalta directie spre Zell am See unde partiile sunt la altitudine mai mica. Aici sunt mai multe partii decat pe Kitzteinhorn . Mie imi place in mod deosebit partia neagra nr. 14 care este si lunga si are o inclinare care nu o recomanda pt.schiori incepatori sau medii. Mai este si varianta partiilor de pe Maiskogel in Kaprun, partii care se termina chiar in orasel si unde de asemenea se schiaza bine. In plus poti sa mergi cu masina personala si pe alte domenii aflate la distante mai mici de 50-60 de km. Apre-ski este bine reprezentat atat in Zell cat si in Kaprun. Amatorii de shoping pot vizita centrul comercial aflat la intrarea in Zell dinspre Kaprun. In Austria am mai schiat pe Molltaler si pe Ankogel dar Kaprunul si Zell mi s-au parut mai interesante atat pentru partii cat si datorita faptului ca sunt niste orasele cochete in care ai ce sa faci si dupa schi. In plus distanta de la granita de vest este de doar 900 de km si preturile sunt rezonabile. Eu mi-am facut rezervare la Kaprun pt. perioada 29.01-05.02.2011. Poate ne intalnim pe acolo!

6. Du-te linistit. E super.
    Ai ghetarul la 3000 m cu cateva zeci de km de partii. Daca prinzi si soare e superb.
    Ai si Zell am Zee la 10-15 km pana pe la 2000m altitudine dar cu mai multe partii.
    In Kaprun poti merge si la piscina publica unde este super dupa o zi de schi. Sau poti alege sa mergi la o bere. Am si niste poze dar nu stiu cum sa le inserez.
    Am fost acum doi ani aolo si nu-mi pare rau.

7. Avatarul lui popika
    Asa cum zicea si tighyxu, pana si cele mai micutze statiuni sunt cu mult inaintea asa numitelor "statiuni" de la noi, deci clar tot ce gasesti acolo este mai MARFA decat ce este la noi, unde poti spune ca este NASOL.
    In alta ordine de idei, Kaprunul cu ghetarul lui cu tot cred ca este o regiune de ski care reprezeinta etapa de initiere ptr multi dintre noi atunci cand vine vorba de iesiri la ski in afara tarii si spun asta ptr ca s-a dovedit ca zona este usor acesibila si sunt foarte multi romani care merg acolo (si nu numai). Este o zona buna si frumoasa si ofera posibilitatea sa schiezi la altitudini mai joase in Zell am See cand este iarna mai darnica sau in caz ca iarna este mai putin darnica, ai Kaprunul la jumatate de ora si ghetarul iti va oferi oricand zapada.Probabil dupa ce vei ajunge in Kaprun, vei dori sa vezi si altceva si vei fi nevoit sa iti faci un set de intrebari de care zice Alexoffroad ptr ca vei stii sigur ca statiunile ofera de toate si vrei sa mergi unde te intereseaza pe tine im mod special ceva anume......Ca sa nu mai lungim vorba: nu ai cum sa gresesti si nici nu are cum sa fie nasol oriunde te-ai duce in Au!
    PS - si noi facem o excursie la ski in Bansko pe 6 feb cu 150E mai mult decat dai pe cazare in Kaprun....deci daca vrei sa mai mergi in afara tarii la ski cu 275E (transport, cazare si skipass) prin feb, da-ne un semn cat mai avem locuri!

DON'T RIDE FASTER THAN YOUR GUARDIAN ANGEL CAN FLY!

8. Avatarul lui Fox
    Am fost de 2 ori la Kaprun, odata prima oara cand am fost pe afara( si a fost nemaipomenit, chiar daca am stat la pensiune cu FB, dar aveam centrul Spa in apropiere, care a fost misto, si in fiecare seara luam masa in alt local-incearca sa ajungi sa vezi si Stanglwirt la Going, nu e f departe, si e ceva unic Welcome -), si a 2-a oara dupa 3 ani(4*+ cu tot tacamul) ca asa sa nimerit cu niste prieteni si a fost si din nou super misto, ptr ca am prins in ianuarie vreme de aprilie(caldut si destul de senin)!
    Asa ca dute cu inima larga la Kaprun, si sper sa ai parte de vreme buna!
    Ideea e sa te trezesti un pic mai devreme ca sa te orientezi la meteo pe televizor, unde e mai ok sa fugi in ziua respectiva! Ex: cineva care a fost cu noi in aceiasi perioada a spus ca fost cel mai naspa concediu pe care l-a facut si ca nu va mai merge acolo niciodata, culmea e ca si unchi'miu care era in Romania TM, si se cunostea cu familia aceasta, incerca sa ma convinga pe mine (cel care fusesem acolo) ca a fost nasol si ca eu sunt un maniac si nu i-mi dau seama! Pana nu i-am aratat albumul foto si casetele, asta chiar credea ca il mint ca sa nu recunosc ca mi-am luat teapa. Dupa aceeea, zicea ca parca am fi fost in doua statiuni diferite.
    Care a fost ideea- pe care ti-o recomand inca o data=fa-ti bine temele! Dimineata!!! :daca e senin sus la 3000, du-te acolo, ca jos s-ar putea chiar sa ploua sau sa fie ceata, daca sus nu se vede nimic, ramai jos si va fi mai usor, inconjurat de paduri, si ferit de vant, chiar daca nu e senin, vei avea vizibilitate, sau poti fugi repede la 50 km pe alte partii in cel mai rau caz, si tot vei prinde o zi de schiat.
    Iar daca chiar e groasa, uite ce am facut eu in ultima zi, cand :....ceata....arata la tv ca nu ar circula nimic..... dar eu chiar vroiam sa prind si a 8-a zi de ski......cei cu care eram nu vroiau sa vina....asa ca m-am asezat in statie de bus pregatit de plecare......vine bus-ul.....ma urc.....soferul se intoarce si spune ca toate partiile sunt inchise.....ma dau jos...intru iar in hotel....astia rad....ma enervez....si ma duc iar in camera...... si vad ca e deschisa gondola de pe tronsonul 2 la ghetar, asa ca le zic la astia ca ma duc singur inainte sa vad cum e, si daca e cat de cat ok le spun sa vina......ajung.....transpirat fleasca.....urc...pe primul tronson....afara ploaie!.....urc......o da in ninsoare.....urc in gondola pe al 2-lea tronson.....vad ca e naspa afara......ma echipez....curios nu vad pe nimeni.....nici in gondole....nici pe partie...nu ca s-ar fi vazut prea mult.....si cand ies din gondola.....fericit ca mai vad cativa nebuni....cat pe ce sa cad, din cauza viscolului care era!.....si zic: Asta e fac si eu o tura, si gata.....dar m-am dat(ce e drept cam pe orbechelea, noroc cu ochelari cu lentile galbene de ceata si cu experienta de la noi din talazuri) vre-o 12-14 ture....pana am zis gata, sa nu intind coarda prea mult, si m-am intors fericit,si victorios la hotel ca m-am mai dat inca o zi. La hotel surpriza: ceilalti primisera banii inapoi pe cartele, din cauza vremii(ce sa-i faci nemtii tot nemti=corecti), si romanu' tot roman....m-am dus sa cer si eu banii pe cartela, si ghici? I-am primit......deci\? Am schiat gratis in acea zi!)))
    Asa ca dute unde vrei(apartament sau 5*full), si daca chiar i-ti place schiul, va fi misto!!!

"fox"

9. Avatarul lui crisa
    eu acolo mi-am petrecut prima vacanta de ski, acolo am invatat sa skiez si mi-a placut f mult; sper imaginile sa vorbeasca de la sine...si pe curand noi fotografii in album
    crisa's Album: Kaprun

10. Salutari oameni buni.se poate sa fi nimerit eu intr-o zi nasoala ,dar nu am ramas mut de ce am vazut.sincer ma asteptam la altceva.e total peste ce am vazut pina acum dar nu am ramas masca.acum 3 saptamani,eu si un coleg de birou neam urcat la ora22 in masina,la ora 8 am fost la baza partiei,am luat skipass si taie-o.sus -14.si un alizeu de nu trebuia sa cobori la vale ca te ducea vantul la liber.asta era intr=o zi de marti.sus aproape full.faza asta m-a impresionat,si faptul ca cu 40 de euro am schiat pina la ora 4,ora lor pe unde am apucat.in rest gheata pe unele locuri,denivelari,si 2.50euro un pahar cu vin cald.noroc cu termosul de-acasa.santem la gleznele lor in domeniul asta ,dar parca nu avea farmecul de aici.aici toti rad,glumesc,etc,acolo,zicci ca sint robotei.pacat ca nu se fac lucrurilr corecte la noi.mare pacat.exemplu.noua partie de la arieseni.am inteles ca ar fi 180 ron 30 de urcari.abonament.la liber 8 lei urcarea.revenind la kaprun,la ora 4 toti roboteii am inceput sa coboram.noi ,la fel.sus in masina si ata inapoi acasa.la ora 4.30 eram acasa in oradea.beton.a fost fain,dar se putea mai mult.poate altadata.sa auzim numai de bine.bafta tuturor

11. Salut,

Am fost anul trecut la Kaprun cu familia. A fost -de departe- cel mai misto concediu de pina acum, este pe alta planeta decat orice din RO nu ai cum sa compari nimic de acolo cu ce este aici pentru ac pur si simplu este la alt nivel de servicii, seriozitate, inteligenta ....mai aduga tu ce vrei.
    Sinaia vs Kaprun este o gluma ...incepand de la treptele noastre de marmura de la minunata telecabina din Sinaia la rampa lor inclinata cu cauciuc deasupra (sa nu cumva sa aluneci ) ideea este ca acolo este grija (si gand) la detaliu.
    Am avut foarte proasta inspiratie ca dupa kaprun sa ma opresc in Predeal sa mai fac o tura ....si m-am infuriat cand am comparat gheretele noastre intunecoase care inchiriau uluci de gard pe post de schi-uri compataiv cu centrele lor de inchiriere, cum modificau austriecii profilul talpii claparului -ca sa iti vina perfect- s cum amicii nostri mirosind puternic a tuica incercau cu "lasa unchiule ca is foarte bune si astea, ce au?"
    Sa nu ma intelegi gresit, chiar ca nu sunt de vreun fitos sau vreo domnisora- sunt doar furios, pentru ca mi as dori sa fac concediile la noi si sa cheltui banii in tara mea, nu sa merg 4 zile cu masina dus-intors ca sa ma dau 7
    In rest iti doresc o super avcanta in Kaprun daca este OK ca buget uita de orice altceva si dute acolo

PS - Un singur aspect nu m-a incantat, la Alpine Center-ul de la 2500 un pranz serios cu apa, cicocolata si cu un snaps de al lor ajungea la ceva in jur de 20 de euro/pers, este dre[pt ca erau in afara zonei de restaurant cuptoare cu microsunde pe care le puteai folosi free. Din pacate nu am (sau nu stiu eu) cu ce sa compar Alpine center-ul cu nimic din RO.

O zi buna si blanda,

Radu

12. Am bilet 13 01 -20 01 2011 la Zell am see. Merg acolo de 5 ani si la Schmitenhohe si la Kaprun. Nici nu mai intreba daca merita pt ca merita din plin. Cui nu ii place probabil e nemultumit ca nu poate intra cu X5-ul pina pe pirtie sa il vada publicul.Acolo toti sint egali si nimeni nu te sfideaza sau te pune in inferioritate. Acolo sint numai skiori pe pirtie nu si cu colace, saniute sau celofane sa iti rupa picioarele
    Du-te linistit, vb cind te intorci.

Pagina 2 din 2 PrimulPrimul 1 2

Subiecte similare

1. zillertal, ischgl sau kaprun?

De bogodan în forumul Informatii Statiuni
    11:30
    • Raspunsuri: 135
    Ultimul Mesaj
    11:30 14.11.2011
  2. Craciun 2010 la Kaprun

De manu în forumul Unde ne dam intalnire