Subiect: Azuga

1. Avatarul lui HaWeN

De pe data de 19-22 adica de joi pana duminica s-a skiat impecabil la Azuga. A nins cateva zile in continuu si vineri au dat cu ra-track-ul iar de atunci a devenit perfect .Atentie, nu au dat doar de la teleschi in jos au dat pe tot muntele, absolut tot.De pe la ora 11:30 a inceput sa fie cald si pe la baza a inceput sa se si topeasca zapada dar putin, cel mai rau era ca transpirai foarte mult daca nu ajungeai repede la telegondola. Si pe la 12:00 va recomand sa mergeti undeva sa mancati si peste o ora mergeti din nou sa skiati.Daca mergeti la pensiunea "Miraj" este super cool, e la aproximativ 200 de metri de hotelul "Nu-ma-uita".Mai confortabil este la Nu-ma-uita dar la restaurantul lor nu este recomandat(de mine) sa mergeti si sa mancati . La pensiunea miraj au mancarea mult mai buna si propietarii de acolo sunt foarte primitori. Am fost si in Poiana-Brasov, dar am fost vineri (cu snowboard-ul)si la poiana e super dar tot mai tare a fost in Azuga

Daca a mai fost cineva sambata sau duminica la azuga spuneti-mi parerea voastra sa vad cine mai e multumit de partiile de acolo, sincer ,partiile au fost preparate la fel de bine ca in Austria , nici nu mi-am imaginat ca poate fi atat de bine pe partiile din Romania. Multumesc!
    Ultima modificare făcută de HaWeN; 23.03.2009 la 10:02. Motiv: consecutive

2. Eu am fost sambata si duminica. Plecasem cu intentia de a sta doar sambata, dezamagit de starea partiei din 14 februarie cand desi a nins, partia era sub orice critica. Am avut info ca partie este batuta in urma interveniei directe a patronului romenergo, de ca la noi si am mers cumva neincrezator.

Surpriza a fost imensa, partia impecabila. perfecta. dovada ca se poate si la noi.

Drept pentru care am ramas si duminica, si din nou surpriza sambata seara am vazut pe partie ratracul. Rezultatul doua zile de schii super, pacata ca sunt doar 2 partii, insa intradevar am schiat. Cat am putut.

Iarna asta am fost si in austria si la bansko, insa wk asta la azuga m-a facut sa fiu un pic optimist despre viitorul schiului la noi.

3. Azuga merita toata atentia.Sorica ,din cate am auzit este singura partie clasificata ca fiind de competitie din tara.Cazacu a beneficiat in ultima vreme de cateva modificari in bine,ajungand acum la > sau = 2500m .Impreuna cu partiile mai mici si cu zonele off piste domeniul schiabil de acolo este unul plin de provocari.
    DAR...toata iarna am blestemat indolenta si nesimtirea proprietarilor si administratorilor de partii!!!!!!! NU a fost zapada,dar avand raul aproape si un izvor serios chiar in varful muntelui cu ajutorul tunurilor puteau pune 2 metrii de zapada pe partii.
    Sau scos abia acum la sfarsit de sezon.
    Ultimile doua weekend-uri am fost intr-adevar uimit de calitatea modului de preparare a partiilor.Se pare ca interesul pentru atragerea turistilor in zona este in crestere.Telegondola functioneaza de la ora 09.00 pana la 17.00 si pentru ca am stat la hotelul romenergo am avut si reducere 10% la pretul tichetului de urcare.
    Am mai auzit ca deja au defrisat o zona pentru o noua partie si chiar inca o telegondola.
    Sper sa fie adevarat.
    Oricum abia astept weekend-ul pentru un nou raid in Azuga.

4. un pret la gondola imi poate spune cineva?tot aici cred ca am mai citit ca nu ai voie cu placa la Azuga,imi poate da cineva detalii?
    Multumesc anticipat!

5. 1 urcare 15Lei
    10 urcari 130Lei
    20 urcari 220Lei Sper sa nu gresesc.
    Nu e nici o problema cu placa pe Sorica sau Cazacu Mare.
    Nu ai voiie cu placa pe Cazacu Mic.Dar asta nici nu conteaza pentru ca este intr-adevar mica.Cred ca are vreo 200 m lungime.