Subiect: despre corturi

Pagina 3 din 6 PrimulPrimul 1 2 3 4 5 6 UltimulUltimul
  1. Citat Postat în original de malutzu Vezi post
    @avampire-Cum faci omule sa dormi pe 50cm latime? Mie nu mi-a reusit,iar cand am dormit pe spate(fiind si un pic matol,deh) am avut manifestatie de protest dimineata de la toate corturile de pe o raza de 30m(s-a intimplat demult la Predeal acolo unde acum este patinoarul).
    pai in primul rand ca ziceam ca "teoretic" un om are nevoie de 50 cm latime ca sa doarma ok. asta stiu din niste articole de pe alpinet.org cu sfaturi si alte kestii de genul asta pt plecari pe munte... acum, practic, eu dorm pe un izopren taiat pe 50 de cm latime (avea vreo 65 inainte si ma incurca destul de mult prin padure sau jnepenisi, sau trenuri/autobuze), si nu am avut probleme sa ies de pe izoprenu meu sau sa nu am loc... dorm mai ordonat cu mainile pe langa corp si am loc... dar eu am si 1.70 si vreo 67 kg. Daca ai 1.90 inaltime si 100 kg probabil ca iti trebuie putin mai mult loc...dar cum discutia era legata de corturi si de latimea corturilor (cort de 3 pers pt doua persoane), cred ca si daca esti mai mare de statura, poti sa dormi cu rucsacul sub cap sau cu rucsacul pus pe dunga pe o latura a cortului... oricum vad si alte variante pana la sa iau cort de 3 persoane in care sa doarma 3 persoane...
    apropo, chiar am un prieten pe la 1.90 si vreo 90-95 kg cu care mai plec, si are un cort de 130 latime maxim (cortul are forma trapezoidala, se face mai mic de 130 la un capat), in care doarme cu prietena (pe la 1.70 inaltime) si nu i-am auzit sa se planga... in fine.. fiecare cu parerile lui... daca nu te deranjeaza sa cari in spate in plus 7-800 g... nu e nici o problema...

2. Avatarul lui malutzu
    1,92 am.Dar 100kg aveam prin liceu(1986 mai exact).Cat despre prietena de 1,70 nu m-ar deranja nici daca ar trebui s-o car in spate

3. Avatarul lui john_dude
    ...nici eu nu sunt mare pe latime, insa un 50 cm e prea drastic; n-ati mai postat nimic alte variante; dati-mi ceva linkuri, eventual si USA.
    Pfffuuu Malutzule, trebuie sa scoata astia si ceva antifonat )
    Ultima modificare făcută de john_dude; 24.07.2008 la 22:30.

4. Avatarul lui Mal

Siteuri cu produse

NOVET-RO, Cucereste muntele alaturi de Hannah
    Magazinul Himalaya
    Home*-*www.alpinexpe.ro
    Alpinezone - magazin online -echipament munte si camping
    :: Mormotaland :: rucsaci,corturi,harti,saci de dormit,camping,alpinism,bricegi,ski,rucsacuri,turi sm - cumpara online pinguinul astra e o varianta, cort interior,cort exterior independent si betele sunt pe exterior Succese

Multumesc de aprecieri popika, dar daca este cineva de apreciat pe aici esti tu si cu rares, cei care mentineti un site curat la propriu si la figurat.

5. Avatarul lui john_dude
    @Mal: majoritate site-urilor le atinsesem; merci de ele, n-am apucat inca sa iau nimic, dar o sa insist

6. Avatarul lui Mal

Vezi poate aci gasesti

Everest Gear - Supplies for Climbing Enthusiasts Aici ai preturi rezonabile la corturi care lupta cu optmiarii. Mai usor spus modelele cu pret in jur de 200 usd, suma ce este mica, Mountain Hardwear Meridian 2 si Hammerhead 2 sau Eureka Apex 2, Apex 2 XT, Alpenlite isi fac treaba in turele alpine tip Himalaya survey. Cum o astfel de tura inseamna o medie de 4000 m altitudine, asta inseamna ceva despre calitatea acestora, actiunea ultravioletelor la altitudine mare fiind puternica...Ai de unde alege

7. Avatarul lui john_dude
    ...pai sa stii ca nici nu se mai pune problema sa mai cumpar din RO dupa ce am vazut preturile si de acolo; mai bine platesc transportul si tot ies mai ieftin, sau macar iau ceva mai ok. Castigam de nu stiu cate ori mai putin si la noi articolele de aproape orice fel au preturi de multe ori aproape duble. Preturi ptr Romania, zici ca le cara cu magaru de la fabrica, pe cuvant de nu. Sunt foarte suparat pe comercianti nostrii, cum inteleg ei sa faca bani.
    Sorry de offtopic.

8. Avatarul lui john_dude
    ...se pare ca e cam gata cu dormitul in cort; sau ma rog, or fi ce merg si iarna printre noi? Eu n-am avut ocazia, insa cred ca ar fi o experienta...friguroasa. Cine incearca?

9. Avatarul lui Mal

Ceahlaul la 2 grade

Am facut doua ture pe Ceahlau, dintre care una la 2 grade si am facut un bivuac scurt la o temperatura destul de mica, sacul de dormit si fundul de cort descurcandu-se onorabil. Mai putin la ploaie intrucat am constatat ca fundul de cort are 2 gaurele de la tocurile unei gagici care s-a cazat intempestiv in cort. S-a vazut treaba ca nici cele mai tari corturi nu sunt facute sa reziste la fashion si farduri...Uff

10. Avatarul lui dragacatalin
    lol
    When Chuck Norris skis trees get out of his way.

11. Avatarul lui popika
    F tare Ceahlaul!

L-am facut si eu anul asta! Am facut o tura de dimineata pana seara: Izvorul Muntelui - Curmatura Lutu Rosu - Jgheabl cu Hotare - Vf. Toaca - Cabana Dochia - ocolit rezervatia Ocolasul Mare, mers chiar pe sub creasta (pe sub Ocolasul Mare si Ocolasul Mic) - Poiama Maicilor - Izvorul Muntelui.
    Echipa trebuia sa fie formata din mai multi vrusati, dar nu s-a putut si am ramas eu cu prietena mea si dan21at, CINSTE!
    Din pacate nu am avut cortul la noi, dar am planuit pentru candva in primvara sau mai tarziu sa mai dam o fuga pe acolo si ne-am si gasit un loc de campare, altul decat cel ingradit de salvamont....

DON'T RIDE FASTER THAN YOUR GUARDIAN ANGEL CAN FLY!

12. Avatarul lui Mal

Bravo Popika

Ma bucur sa aud asa ceva. Ai ales un traseu destul de greu-Lutul Rosu, dar care te duce la Dochia foarte repede. Sunt 7 trasee autorizate, dar deliciul il fac cele care nu sunt marcate, bineinteles cu echipamentul corespunzator-Zarurile,(traseu alpin), Jgheabul Ursilor ...Oricum daca mai mergi, da de stire ma lipesc si eu. Ceahlaul poate fi facut indiferent de anotimp. In orice caz, va felicit

13. Avatarul lui john_dude
    @Popika: deschide-ti singur alt topic, sa nu te spun administratorului )))))))))) Asta sa nu zica lumea ca nu suntem obiectivi.
    @Mal: stii, exista regula aia, cand vii in casa la cineva nu trebuie sa te descalti; tipa doar a respectat asta Uite vezi, producatorii ar trebui sa modifice instructiunile: "fara pantofi cu toc, va rugam"

14. Avatarul lui popika
    @ John: ia vezi acum ca am re-editat postul si l-am facut ontopic, subiectiv sau cum mai vrei tu numai sa nu ma mai parasti la admini

@ Mal: multumesc ptr felicitari, si sa sti ca te-am notat pentru viitoarea tura pe Ceahlau...fie ea cu cortul sau fara, doar tura....dar eu cred ca o sa fie cu cortul
    Dan21at, a fost ghidul meu pentru ca eu mergeam pentru prima oara pe Cehlau si nu aveam mult timp la dispozitie si am preferat sa stim pe unde mergem ca sa mergem snur si sa nu pierdem timpul. Nu aveam planuita o noapte pe munte.Si Dan a ales un traseu marcat ptr ascensiune si la coborare am mers pe un traseu nemarcat a carui poteca nu prea mai era batuta si pana si dan era sa o piarda! Dan cunoaste foarte multe trasee din cele care au fost odata pe munte si in prezent nu mai sunt marcate si s-a renuntat la ele ptr ca turistii se rataceau f des...de pe un traseu pe altul...
    Am auzit de Zaruri si de Jgheabul Uriasilor, dar este destul de periculos din cate mi s-a povestit...cred ca trebuie echipament serios ptr traseul ala...

DON'T RIDE FASTER THAN YOUR GUARDIAN ANGEL CAN FLY!

15. Avatarul lui Mal

Ceahlau cu tocuri

@John: Exact asa a fost, sigur ca nu puteam sa o rog sa se descalte, ar fi fost nepoliticos. Acu si io is ranchiunos, m-a ajutat fata sa am ventilatie mai buna in cort si chiar niste orificii de scurgere a apelor pluviale...Ma gandesc sa patentez ideea, poate fac si io niste banuti care o sa ma mute de la cort la superviloi. Ceea ce nu inteleg insa, daca tot a gaurit cortul, cum de nu a gaurit si salteaua dubla de INTEX, insa la intrebarea asta neuronul meu va ma cauta raspunsuri...suierate;
    @popika:Felicitari inca o data pentru tura, Jgheabul se aseamana cu anumite pasaje din Piatra Crailui, iar Zarurile presupun intr-adevar, asigurare temeinica si echipament obligatoriu, fiind atacat Ocolasul direct. Oricum ideea este ca nu conteaza pe unde urci ci sa ajungi teafar si nevatamat, fara teribilisme inutile, intotdeauna fiind mai important propriul audit, daca poti obiectiv sa urci. De aceea, cel care a invins muntele este in primul rand cel care isi cunoaste propriile limite. Oricum daca vei mai merge, poate facem si restul de trasee Bicajel, Confluenta Bistrelor si cele prin Durau.

Pagina 3 din 6 PrimulPrimul 1 2 3 4 5 6 UltimulUltimul

Subiecte similare

1. Bancuri cu si despre ski....