Pagina 1 din 3 1 2 3 UltimulUltimul
  1. Avatarul lui john_dude

Transalpina pe mountain bike

Redeschid topicul acesta, fiindca n-am abandonat ideea de a merge pe celebra (ptr unii) Transalpina, soseaua nationala la cea mai mare altitudine din tara (2146m-pasul Urdele);
    Ea face legatura intre orasul Novaci (Gorj) si Sebes (Alba).
    Detalii despre ea gasiti aici:
    Transalpina, cea mai inalta si misterioasa sosea din tara - Softpedia Forum

2. Avatarul lui popika
    O tura destul de dificila...
    Cred ca trebuie antrenament serios pentru o tura ca asta....

DON'T RIDE FASTER THAN YOUR GUARDIAN ANGEL CAN FLY!

3. Avatarul lui Maverick
    Oricat de incitant ar fi, eu zic ca acest traseu trebuie abordat cu mare grija si cu pregatire serioasa inainte. Nu am experienta deloc in ale bikeing-ului montan dar din ce-am mai citit nu e lucru usor sa pedalezi la peste 2000 m altitudine chiar si pe sosea amenajata. Sa nu uitam insa ca aceasta sosea nationala in mare parte este neasfaltata. Eu as incepe cu un traseu de recunoastere. Daca formam o echipa de 6-8 persoane cred ca as putea face rost de 2 masini de teren pregatite pentru ascensiuni si offroad undeva la sfarsitul lui August. Am putea sa facem acest traseu cu o plecare sambata dimineata si cu o inoptare la mare altitudine cu corturile. Eventual aruncam in portbagaj si o bicicleta, doua, ca sa facem cateva incercari pe traseu, sa vedem cum sta treaba.
    Ultima modificare făcută de Maverick; 14.07.2008 la 20:17. Motiv: -

4. Avatarul lui john_dude
    Noi ne-am gandit sa mergem din prima, fara recunoastere; de ce spun asta? Fiindca daca mergi de 2 ori ai sanse 80% sa intalnesti conditii diferite, vremea fiind foarte schimbatoare. O sa facem o trupa mixta biciclete-masini-atv-uri (in jur de 12-14 persoane). Probabil ca o noapte de vineri o s-o petrecem la Ranca, iar sambata cort/cabana undeva ori la Obarsia Lotrului, ori langa lacul Oasa.
    Traseul Ranca-Sebes are aprox 120 km, dar ne gandim si la o scurtatura sa coboram prin m-tii Lotrului direct in Sibiu. O sa vedem ce si cum exact in urmatoarele 2 saptamani.
    Cat despre conditie fizica, probabil ca e bine sa ai ceva ture in picioare; eu m-am dat destul in ultimele 2 luni; insa sunt sigur ca si fara mare antrenament ne descurcam, daca si timpul ne ajuta.
    Andra pana acum e singura care s-a manifestat ca ar veni; poate faceti de-o masina si voi, de ce nu?

5. Avatarul lui Maverick
    Pai in cazul in care se face o trupa mixta biciclete-masini-atv-uri se schimba mult datele problemei si poate fi abordata cu succes propunerea ta pt. ca in caz de ceva ne putem ajuta unii pe altii. Eu ma bag cu siguranta numai sa nu fie in perioada 1-10 august.

6. Avatarul lui john_dude
    ...pai hai ca povestim despre asta, ca vad ca sunt doritori; deja am probleme cu data, ca si amicii mei sunt greu adunat si ne tot gandim ce si cum...

7. Avatarul lui Maverick
    Pai hai sa deschidem un sondaj sa vedem cam in ce perioada prefera lumea si cine se baga.

8. Avatarul lui john_dude
    ...cred ca nu sunt destui oameni ptr sondaj; nu s-au manifestat aici, asa ca n-are rost sa tinem cont de parerea cine stie cui ce da un click asa aiurea sa voteze...

9. Avatarul lui andra
    eu sunt interesata! dupa 10-15 august :P dar as dori niste detalii (cate zile, cazarile pe unde? pret si ce ar mai fi de aflat :P )

10. Avatarul lui putzu
    m-as baga si eu dragilor :P daca nu mi s-ar fi accidentat un prieten(mana rupta in 2 locuri ) tot din cauza bikingului) l-as fi adus si pe el . . dar asa . . vin si singur :P pentru mine oricand ii bine
    GO BIG . . OR GO HOME . .

11. Avatarul lui john_dude
    ...am scris la postul #4 aprox cum; o sa revin cu mai multe detalii curand...

12. vezi ca pe threadu' de pe softpedia e descris un drum cu bicicleta. in zona aia sunt foarte multe drumuri forestiere pe care le poti face cu bicicleta, peisaje dementiale, dar in primul rand liniste. o saptamana daca stai acolo nu le termini.

13. Avatarul lui john_dude
    ...am citit si pe softpedia.
    Pana la urma am hotarat sa mergem in 22 august, pana la Ranca ajungem cu masinile (inclusiv biciclistii), dormim acolo vineri seara, sambata plecam si vom dormi ori la Obarsia Lotrului, dar mai degraba la lacul Oasa, urmand cel mai probabil sa coboram spre Sibiu duminica, pe un drum pe Valea Sadului (fara sa mai mergem pana in Sebes). Vom fi 3-4 biciclete, 1-2 atv-uri, un jeep wrangler si un suzuki samurai. Echipa mixta

14. Avatarul lui alexoffroad
    salut!
    ar fi de folos daca ati avea un gps cu voi, ca s ainregistrati track-ul. Mai ales ca mai sunt doritori pentru acest traseu, dar pentru alte perioade.
    Enjoy!
    "But I find holy redemption
    When I put this car in drive
    Roll the windows down and turn up the dial" Maren Morris

15. Avatarul lui john_dude
    ...am un gps si daca nu o sa-l vand pana atunci o sa inregistrez track-u Se mai gaseste traseul inregistrat pe undeva, parca am dat zilele trecute de el. O sa cotrobai...

Pagina 1 din 3 1 2 3 UltimulUltimul

Subiecte similare

1. Schiuri Partie

De popika în forumul Echipament
    22:10
    • Raspunsuri: 10
    22:10 09.09.2013
  2. Maraton mountain bike

De john_dude în forumul Cu bicicletele